Daar heb ik wel aardig wat ervaring mee
Als je iets op Ebay heb gezien, zou ik in ieder geval een Paypal rekening openen, en die aan je Ebay account koppelen (en andersom). Hardstikke makkelijk. Altijd even de verzendkosten aan ze vragen en of ze wel wereldwijd verzenden voor dat je op iets biedt. Dat stellen ze wel op prijs
Als je iets bij een bedrijf wil kopen kan het zijn dat ze Paypal accepteren. Maar heel vaak vinden ze een Credit Card wel zo makkelijk. Ik heb dan ook zo'n ding. Ging heel snel, me nieuwe automaat was binnen 3 dagen in Nederland :lol:
Gewoon goede communicatie maakt de boel een stuk simpeler en duidelijker voor beide partijen.
Met grotere onderdelen, plaatwerk, velgen, motoren, transmissies en dergelijke worden de verzendkosten wel wat duurder zacht gezegd :roll:
Mijn automaat verzenden kostte toen $700,- aan verzendkosten.
Ik heb ook wel eens een voorbumper voor me Cadillac laten versturen naar Gardena California, Daar ging hij in een container van de Cadillac Club, verzendkosten: ?80,- . Dat is het voordeel van als je een Cadillac heb, die lui laten zoveel uit Amerika met containers komen. Dat er altijd wel iets mee kan reizen :lol:
Want reken maar dat zoiets serieus geld kost als je dat apart moet verzenden, die gast waar ik die bumper van kocht wist er ook geen raad mee
. Maar ze waren van de Cadillac club net een container aan het vullen dus daar was ik goed mee geholpen.
Invoerrechten: boven de 100 euro naar mijn ervaring word dat geheven. Het grootste gedeelte is BTW, maar dat kan ik terugvorderen, en de rest aftrekken/afschrijven :wink:
Zoals Hube zegt glipt er soms wel eens iets doorheen :wink: