Koplampen.

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Ik heb een paar vraagjes over koplampen.

Ik heb een paar koplampen gezien van een is300.....

Pas dit qua bouten?
Ik heb een Xenon set HB4, er zijn verloopstekkers die van mij xenon set een D2R set kunnen maken.
Ik heb 2 eleketrisch verstelmotoren voor de hoogte...zit hier nog verschil in?
Moet ik nog meer ergens rekening mee houden?

koplampen kosten 250,- dollar zonder verzendkosten....wil wel eerst weten of het ?berhaupt gaat passen en apk geldig is.
 

Bijlagen

  • $T2eC16h,!)0E9s37Id91BR5ZY1Um3!~~60_3.jpg
    $T2eC16h,!)0E9s37Id91BR5ZY1Um3!~~60_3.jpg
    53,9 KB · Weergaven: 65
  • $(KGrHqF,!k8FHQwpchTzBR5ZZBTf(w~~60_3.jpg
    $(KGrHqF,!k8FHQwpchTzBR5ZZBTf(w~~60_3.jpg
    50,8 KB · Weergaven: 66

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
Ja dat staat er inderdaad, maar als ze plug & play zijn voor een IS300 dan moet ik ze aanpassen voor m'n IS200 (volgens dit topic). ;)
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Als ik het zo lees hier, dan moet je je wagen alleen aanpassen als je de orginele is300 lampen met xenon wil plaatsen ivm ballast. Deze lampen hebben geen ballast dus er zal dan ook geen aanpassimg nodig zijn
 

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
slippernick zei:
Als ik het zo lees hier, dan moet je je wagen alleen aanpassen als je de orginele is300 lampen met xenon wil plaatsen ivm ballast. Deze lampen hebben geen ballast dus er zal dan ook geen aanpassimg nodig zijn

Oh damn, my bad! :roll:
 

Shinigami

Nieuw hier
28 jan 2016
8
0
0
Lees hier net over binnenwerk zwart maken van de IS200 is daar ook een how to van want ik weet niet of ik de lampen uit elkaar kan halen wil t ook bij mijn achterlichten doen maar weet dat er ook originele achterlichten met zwart binnenwerk bestaan
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
voor beide gevallen, google is je vriend... koplampen is vrij rechttoe rechtaan, in de oven, niet te lang en niet te heet, 60-80 graden is al genoeg (maar dit is weer oven afhankelijk) anders smelt je alles... dan zelf uit elkaar trekken... gewoon met beleid en geduld, desnoods iemand met een verfbrander erbij laten houden om de boel warm te houden... daarna weet je vanzelf wel wat je moet doen denk ik? in elkaar zetten moet je wel voor de zekerheid de boel weer dichtkitten anders kun je condens krijgen...

Je achterlichten zul je moeten openen met een dremel en dan weer dicht kitten... Als je geen geduld hebt dan moet je er niet aan beginnen...

Verder ben ik niet aansprakelijk als je schade aan je koplampen of achterlampen richt tijdens het openen :p succes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne