Koplampsproeiers IS vervangen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TTS
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

TTS

Hoort erbij
26 dec 2023
89
54
18
Is er hier toevallig iemand die de (naar mijn mening) lelijke koplampspoeiers van de IS heeft vervangen door een plat model ?

Ik wil die gekke dingen er vanaf hebben, maar ben beng dat het in een grote freestyle klus eindigt.
 
Gelukkig, ik ben niet de enige die zich aan die chromen tepels stoort.
Ik hoop dat er een reactie komt anders laat ik ze maar in de kleur van de auto spuiten, dan valt het wellicht minder op.
 
  • Leuk
Waarderingen: TTS
Spuiten in kleur. Of systeem uitschakelen en er een andere bumper opzetten van bijv. een IS250, zonder sproeiers. Zover ik weet bestaan er geen andere sproeiers en als je ze helemaal verwijderd, zit je met twee gaten.
 
Dat van de APK wist ik.
Maar heb het ook nog nooit iemand zien testen in de garage.
Onze superb had ze ook, maar zaten vast.
Elk jaar keurig door de APK šŸ˜‚
Buiten dat, het moet wel gewoon werken, hoor.
 
Spuiten in kleur. Of systeem uitschakelen en er een andere bumper opzetten van bijv. een IS250, zonder sproeiers. Zover ik weet bestaan er geen andere sproeiers en als je ze helemaal verwijderd, zit je met twee gaten.
Ik dacht aan grotere gaten, en een model monteren wat zichzelf omhoog pompt tijdens gebruik.
 
Of zoiets er in. Niet het mooiste, maar wel al minder lelijk dan die chromen dingen
 

Bijlagen

  • IMG_9882.png
    IMG_9882.png
    1,2 MB · Weergaven: 17
Dat ziet er een stuk beter uit.
Eerst eens kijken hoe ze te demonteren zijn. Ik ben band dat de bumper er echt af moet.
 
Dat van de APK wist ik.
Maar heb het ook nog nooit iemand zien testen in de garage.
Onze superb had ze ook, maar zaten vast.
Elk jaar keurig door de APK šŸ˜‚
Buiten dat, het moet wel gewoon werken, hoor.

Ik heb daar eens een opmerking over gehad, maar weet even niet meer of het bij deze of de vorige auto was. Toen ik zei dat dat onzin was en ze er bij dat bouwjaar niet op hoeven te zitten hebben ze het nagezocht en was het erna goed.
 
Volgens mij zitten ze van binnenuit met clipjes geklemd. Dus bumper moet er inderdaad af, maar dat stelt niet veel voor. Als je toch bezig bent; wellicht de terugslagklepjes van de sproeiers vervangen. Deze gaan vaak ineens lekken bij een 3IS.
 
  • Leuk
Waarderingen: TTS