Koppeling HTC touch cruise 3650

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Hoi, weet ??n van jullie of ik mijn telefoon de HTC Touch cruise 3650 kan koppelen met de bleutooth van lexus ????

Heb diverse site's bezocht maar kom er eerlijk gezegd ook niet veel verder mee, heb van de dealer wel een lijstje gehad maar daar kwam dit model ook niet op voor
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De bluetooth verbinding tussen het Mark Levinson Navigatie systeem en een telefoon werkt redelijk. Ik ben er niet erg van onder de indruk omdat het in vergelijking met mijn vorige carkit (ook bluetooth in mijn vorige auto) een vermindering van functionaliteit is.

De telefoon zal werken, je zal deze kunnen beantwoorden. Helaas moet je zelf een telefoonboek handmatig aanmaken in de auto. Het is niet mogelijk om ineens een heel telefoonboek naar het systeem te versturen, ik heb het geprobeert met een Sony ericsson en dat is niet gelukt.

(zie ook dit topic)

Wat ik een zeer groot nadeel vindt, is wanneer ik de telefoon uit een aan zet tijdens het rijden, of wanneer ik de auto stop en opnieuw opstart voordat de telefoon zijn bluetooth verbinding verbroken heeft, de telefoon niet opnieuw registreerd wordt bij de carkit. Deze doet dit alleen tijdens het starten van de auto. Dit kan heel erg irritant zijn wanneer je in druk verkeer zit en moet bellen. Probeer trouwens ook niet te bellen wanneer je het navigatie systeem gebruikt. want de kaart zal je tijdens het gesprek niet zien.

Tot slot heb ik gemerkt dat veel functionaliteit niet benut wordt door verschillende fabrikanten van mobiiele telefoons. Mijn Nokia geeft bijvoorbeeld geen batterij niveau en signaal sterkte door aan de carkit.

Ik hoop dat Lexus ooit nog een firmware update uitbrengt voor deze issues.

Persoonlijk kan hier mee leven, ik praat namelijk niet veel tijdens het rijden, maar het het zijn wel limitaties welke handig zijn om te weten.
 

Loki

Hoort erbij
28 aug 2008
66
0
0
Zelf heb ik zowel een HTC TyTN II en een HTC Touch Pro. Beiden zijn (tot mijn stomme verbazing) uitstekend te pairen met de Bluetooth van Mark Levinson.

Ook de HTC s730 van mijn vrouw werkt prima.

Er zijn wel wat verschillen. De TyTN II geef alles aan, inclusief batterij niveau en dergelijke, de Touch Pro doet dat niet.

Maar in basis werken alle drie de toestellen prima. Je hebt in feite een Windows Mobile toestel en WM5 en WM6 toestellen ondersteunen het Bluetooth Handsfree profiel. Ik dank dat je geen probleem zult hebben.

Ik heb overigens niet het probleem dat bij bellen niets anders meer werkt. Een druk op de MAP-knop en ik zie mijn kaart en eventueel geplande route.

Het overzetten van het telefoonboek is inderdaad een nadeel. In mijn vorige auto had ik een Parrot, deze deed dat wel, maar het opstarten van die Parrot duurde lang omdat elke keer de synchronisatie plaatsvond. Ik bel in de praktijk toch maar een paar nummers. Als ik ?cht iemand anders moet bellen, zoek ik het nummer op en start het bellen vanaf mijn toestel. De carkit pikt dit vervolgens gewoon op.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Ik heb hem donderdag meteen aangemeld en idd geen enkel probleem, geeft aale functies netjes weer op het telefoonboek na dan, maar idd Loki die 20 belangrijke nummers staan in 5 min ingevoerd en de rest gewoon de contacten in m'n telefoon opzoeken en laten bellen, werkt ook perfect, de navigatie werkt ook tijdens het bellen, dus tot op heden ben ik een z??r gelukkig man :lol: :wink: