Koreaanse auto's

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het is toch een iets andere model :) De optima is de Kia K5 En het is ook meer de koreaanse variant

De foto's zijn van de Kia K7 In deze zit trouwens een 3.5 v6 met 290 pk.

K5 = IS/C/A4/3serie
K7 = GS/E/A6/5serie
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Zo is het niet erg meer een Kia te rijden....


KIA is erg aan de weg aan het timmeren. Het zal me niets verbazen dat over 5 jaar de negatieve gedachte van KIA weg is. Ik denk zelf dat deze negatieve gedachte ook met de huidige wagens al onterecht is.


Prijs / kwaliteit verhouding is bijna onverslaanbaar.



Deze mooie wagens, wat zullen deze gaan kosten?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
3.5 V6 .................
large_homer.drool.jpg
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Me buurman heeft toen voor een bespottelijk bedrag zo'n Magentis gekocht met 17K er op, hij is er nog altijd zeer tevreden over.

Vind zelf een Hyundai Genesis sedan met die 4.6 zeer aantrekkelijk.... ik zou er dan wel zo'n luxe hyundai embleem er op doen, ik dacht die van de Equis ofzo :D

valt het niet zo op, want deze merken hebben nog veel meer identiteits problemen dan Lexus
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
klopt deze vind ik ook leuk: (heb ze allemaal al in het echt gezien in korea en ik moet zeggen dat ze in het echt veel beter uit zien dan op de foto's.) Qua comfort mogen de grote sedans er ook wel zijn, want ze zijn zeker net zo stil als een lexus LS of mercedes S.

coupe:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


sedan:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Large sedan:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
:) Ik zie dat ze toch wel goede banden in Korea verkopen, let op bibendum achter op het hyundai busje,

maar goed, let maar op binnen 5 tot 10 jaar een wereldmerk de Hyundai/Kia groep.
Toyota is ook ergens begonnen en werd ook uitgelachen met zijn Yokohama banden die oh zo slecht waren, tegenwoordig zit de yokohama standaard onder een 911, dus hoe raar kan het lopen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ach ja ik ben er met je eens, over een paar jaar zullen de koreanen al op het niveau zitten van waar de jappen/duitsers zitten. Weliswaar staan de jappen en duitsers natuurlijk ook niet stil, maar het gat wordt zeker kleiner. en over misschien 15 jaar dan hebben we zelfs top auto's uit China.

Helaas worden de koreanen toch onderschat/ondergewaardeerd, maar dit komt doordat men ze altijd weer gaat vergelijken met een duurdere auto. Je kan namelijk een 50k Hyundai niet vergelijken met een 120K mercedes S klasse. Dan zijn de gebruikte materialen natuurlijk misschien net iets minder... Maar kom op.. het feit is gewoon dat ze goedkopere beter autos kunenn bouwen voor hetzelfde geld.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De genesis coup? is dan ook een mogelijke opvolger van mijn IS :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha tja ik wil in de lente weleens een keer een proefritje maken in zo een auto :)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Moet heel eerlijk zeggen dat ik getwijfeld heb bij het bestellen van de CT of ik niet zou wachten op de Genesis,.....................

Maar goed wijfelen heeft de geen zin mijn poot staat al onder het CT contract.

Maar als de FT86 van Toyota is wat ik er van verwacht gaat het Lexusrijden denk ik even de koelkast in!!!!

Heb veel te goede herinneringen aan mijn in het bezit geweeste AE86's (voor de niet kenners de Corolla Coupe 1.6 GT twin cam) , over cult auto's gesproken.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAhah nou laat maar weten als je de ct200h wilt verkopen dan :p haha misschien ken ik wel wat mensen die het willen? :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Tegenwoordig is alles mogelijk :)

Auto's kan je overal vandaan importeren :D en misschien dat ze het in de toekomst wel grote modellen hiernaartoe halen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik heb de coupe ook in het echt gezien op Curacao... mooie waggel hoor! :rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alan zei:
HAhah nou laat maar weten als je de ct200h wilt verkopen dan :p haha misschien ken ik wel wat mensen die het willen? :D


Hahaha OK handel=handel heb een splinternieuwe CT200H FE in de aanbieding, vaste prijs 37500 euri's

km stand 0
kleur sienna brown
bekleding panther black

:hi: :) :D :p