Kosten installatie Eibach verlagingsveren

camielveelbeter

Nieuw hier
25 jan 2011
9
0
0
Beste allemaal,

Ik ben al een tijdje in het bezit van Eibach verlagingsveren. Ik zet ze er nog niet onder (lees: laat ze er nog niet onder zetten :D ) want ik wacht nog op mijn nieuwe velgen en wilde dat samen laten doen.

Kan iemand mij misschien een indicatie geven want het ongeveer zou kunnen gaan kosten om alleen die veren er onder te zetten??
Hoe lang zou iemand daar dan mee bezig zijn?
En last but not least, heeft iemand een goed adres voor mij?

Oja, ik ben in het bezit van een IS250 uit 2007


Dankjulliewel alvast voor het meedenken...


Groetjes
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Hallo Camiel,

Ik kan je niet op alle vragen een antwoord geven, maar op 1 eigenlijk.

Mij heeft het, samen met een maat van me, 2,5 uur gekost om Eibach veren onder de IS200 te knutselen.

Maar dan moest de auto nog wel uitgelijnd worden. Ik hoop voor je dat andere op je andere vragen antwoord kunnen geven.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Dit zou niet meer dan 300 / 350 euro mogen kosten Camiel.

Ik kan het je van harte aan bevelen trouwens. De auto is er sportiever mee te rijden!
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Dat is waar! De lexus dealer is wel het duurst denk ik. Lexus Breda offreerde 4 uur arbeidsloon aan 95 euro per uur, wat mij te gortig werd :)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Elke goede garage moet dit kunnen. Als ze het juiste gereedschap maar hebben.
Toyota dealer kan het ook en is goedkoper.
En Jaap en Henk op de hoek ook. Het is niet zo spannend, zoals gezegd is het ontbreken van het juiste gereedschap de grootste hindernis :)

In 4 uur moet dit met gemak te doen zijn!
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik heb dit bij Alan gedaan in zo'n 3 uur. In principe is er geen speciaal gereedschap nodig behalve een verenklem. Het de- monteren van de veerpoten gaat wel een stuk lastiger als bij gen1 IS, de fusee stukken moeten aan de onderkant los om de poten eronder uit te krijgen.




gr. koen