Krakend interieur

rvdv

Nieuw hier
12 mrt 2011
7
0
0
Nu de temperaturen eindelijk de goede kant uitgaan moet je in mijn wagen niet meer zitten.
Het dashboord kraakt , achterin zit ergens een kabouter op een stuk ijzer te timmeren.
Kortom voor me plezier zit ik er niet in. Dit valt me toch erg tegen van een merk dat premium wil zijn.
Ik heb hier voor vijf jaar een BMW e 46 uit 2004 gehad maar die had al die ongein niet.
Ben gevallen voor de looks en de alom geprezen betrouwbaarheid maar bij mij komt dat er nog niet helemaal uit.
(nieuwe koppeling ,motor rechterbuitenspiegel, en nu een heel orkest krekels in het interieur :X )
maar hij is wel mooi :rulez:
Kortom heb ik gewoon pech ,of heeft Lexus het hier duidelijk niet voor elkaar?

met vriendelijke groet R vd Velden
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Als het goed is heeft lexus hier een oplossing voor, dus als je terug gaat naar de dealer, dan kunnen ze dit voor je oplossen.

Het vervangen van je koppelingsplaat is natuurlijk afhankelijk van het aantal km's en hoe de vorige gebruiker met de auto heeft gereden.

Ik hoop dat je natuurlijk geen verdere problemen meer tegen kom, want dat zou natuurlijk zonde zijn :(
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Wat bedoel je precies Alor met: daar heeft de Lexus een oplossing voor.

Ik ben ook niet helemaal tevreden met mijn dash. ik weet wel dat het van de verwarmingskanalen komt (bij mij).
ook zat er een verborgen bout los ???? :X
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Voor het kraken van je dashboard heeft lexus oplossingen voor, hier wordt schuim geplaatst aan de achterzijde van je radio unit.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Gewoon terug gaan naar de lexusdealer, en al je ongerief doorgeven, als premium merk heb je een naam hoog te houden, je hebt consumentenbescherming namelijk, je mag verwachten dat,.............. Ik zeg de dealer lief aankijken. :hi:
 

Ronald

Nieuw hier
30 apr 2011
16
0
1
Ik heb zelf ook een poosje geworsteld met een krakend dashboard, het dreef me bijna tot waanzin :X omdat het bijna niet was vast te stellen waar het vandaan kwam, trad niet altijd op en was niet uit te leggen aan de dealer.
Al proberend kwam ik er achter dat het dashboard boven de klokken, zeker bij hogere temperaturen gaat kraken via de 2 schroefjes die er in zitten. Nu heb ik de schroefjes boven de klokken inclusief plastic busjes verwijderd (ik snap ook niet wat ze vast moeten houden) en - het probleem is bij mij helemaal weg zonder bijeffecten ! :D
 

Ludovic

Hoort erbij
22 jun 2010
45
0
0
Ik heb er ook wat last van, heb 't aan de garage gemeld toen ik op onderhoud ging. Zei zeiden dat het met de warmere temperaturen (en dus het uitzetten van het dashboard) nu minder zou moeten zijn, en dat het voor hen lastig is om op te lossen. Het lijkt hen beter hier tijdens de winter naar te kijken. Het valt bij mij nog heel goed mee, dus op zich stoort het mij niet om tot dan te wachten, maar jullie lijken precies eerder te zeggen dat dit tijdens de zomer erger wordt?