Laatste Soarer sc300 sc400 bits gezocht!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mishav

Actief
20 sep 2013
219
6
0
Gezien me sc rechts voor schade heeft gehad en hier nu alleen 2 gehavende draden lopen moet ik nog hebben.
De stekker(fittingen) voor het rechter knipperlicht. zowel de fitting voor in het knipperlicht als het stuk dat aan de kabelboom zit.
En de beide fitingen voor de mistlampen. Hier heeft een oude eigenaar ooit aan lopen klooien en heb nu pre facelift mistlampen en dat moet weer als origineel terug gemonteerd worden.

Voorbeeld foto van de linker knipperlicht.
Foto540-8D3AWWBO.jpg

Hier moeten de onderdelen voor komen.
Foto540-MAOZTBJD.jpg


Hopenlijk heeft iemand nog iets liggen van een oud gedemonteerde auto.

gr.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
als ik het goed begrijp wil je de fitting van de "knipperlichten " rijverlichting het is nl niet de bedoeling dat deze knipperen (USDM), de JDM kapjes hebben een bolletje en die zouden wel als knipperlichten moeten functioneren maar jouw kabelboom is een USDM

ik heb me rot gezocht omdat ik er eentje moet hebben met een barst erin maar weet niet zeker of de fitting er nog in zit , balen had je graag willen helpen

via ebay is vrij eenvoudig aan de losse onderdelen te komen , zo heb ik diversen parts uit de US laten komen als ze een SC in onderdelen aanbieden

oh ja was toch ff aan het kijken
$_12.JPG
de airbag die je nog mist

http://www.ebay.com/itm/LEXUS-SC300-...M-AIR-BAG-OEM-
 
Laatst bewerkt:

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Heb nog twee oranje knipperlichten met fitting en stekker, heel erg korte draadjes van een LS 400 liggen, misschien heb je daar wat aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.