Lampje boven

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Beste leden,

het viel me net op dat het lampje dat blauw straalt of rood tijdens het veranderen van de modus maar uit 1 'gaatje' komt, is dit normaal? Horen ze het niet alle twee te doen? Zeg maar het lampje wat schijnt op het middenconsole.

Hebben jullie dit ook?

Hjalmar zei:
Beste leden,

het viel me net op dat het lampje dat blauw straalt of rood tijdens het veranderen van de modus maar uit 1 'gaatje' komt, is dit normaal? Horen ze het niet alle twee te doen? Zeg maar het lampje wat schijnt op het middenconsole.

Hebben jullie dit ook?

Er zijn 2 gaatjes, in 1 zit een blauwe led, in de andere een rode (respectievelijk links en rechts als ik het me goed herinner). Wanneer je tussen Normal en Sport switched zal 1 van de lampjes gaan branden. Het is normaal dat maar uit 1 van de gaatjes op het zelfde moment licht komt.

Oke want ik was een Prius gewend en daar kwamen wel 2 lichtjes uit, en dat scheen op de middenconsole. Bij donker zie je dus niets, vandaar ook mijn vraag :).