lampje gaat branden

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
beste leden,

Sinds vandaag gaat er een lampje in mijn dash branden! ik ben op dit moment in polen en had mijn boekje niet bij! kan mij iemand vertellen waar het voor dient en wat enige gevaren zijn met door rijden bij dit lampje!

ik heb even snel een foto van internet geplukt waar het lampje ook brand! het gaat om het lampje rechts boven in de hoek! ik neem aan dit iets met de motor te maken heeft!

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


ik wacht op reacties

Gr

Dzjino
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Dan hebben we het wel over imitatie sensoren neem ik aan, een originele is zo'n 180 euro dacht ik. Excl. montage ook nog
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
KWP zei:
Dan hebben we het wel over imitatie sensoren neem ik aan, een originele is zo'n 180 euro dacht ik. Excl. montage ook nog


Nope sensor door toyota geleverd, zelf opgehaald eigenlijk ( omdat er spoed aanzat, ik rijd morgen weer naar nederland ), de prijzen voor onderdelen zijn hier in polen stukken goedkoper! zo kocht ik afgelopen zomer nog een nieuwe vts bumper voor de saxo voor maar 75 euro met bezorgen erbij!! zo is alles stukken goedkoper, en ook omdat de wagens stukken goedkoper zijn. dus de onderdelen ook!

en de uurloon is een stukken goedkoper hiero!

In nderland ligt de uurloon rond de 90 euro per uur
hier in polen rond 15 euro per uur!
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Het verschil is enorm!! eigenlijk had ikeen nieuw lexus in polen kunnen kopen! en gewoon op pools kenteken hier kunnen rond rijden!! maarja of ik dat wil hehe!!