Leen weer terug.

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
Goedendag allemaal,

Mijn naam is Leendert (Leen) en ben 47 jaar. Ben getrouwd en we hebben een Franse Bulldog genaamd Ivy. Hobby's zijn Auto's, F1, DTM, Gamen, series/films kijken. Verder ben ik nog moderator bij Bimmerportal, een BMW forum.

Aantal jaar geleden mezelf hier aangemeld. We hadden toen een Lexus IS250. Buiten het feit dat het een mooie auto was/is kon ik niet wennen aan het wollige onderstel. We hebben aardig wat BMW's gehad en dat vond/vindt ik een stuk strakker sturen.

Na de IS250 is er een Honda CRZ gekomen en na die twee jaar te hebben gereden zijn we weer terug gegaan naar BMW. Dat werd een E91 335i met redelijk wat opties. Die heb ik nog redelijk aangepakt zoals: Schroefset, volledig 3 inch uitlaatsysteem met 200 cells racekat en klepbediening, Grotere aluminium CSF radiateur, Mosselman oliethermostaat en Mosselman tuning. Met als resultaat 369 Pk en 595Nm koppel. Auto was nog niet helemaal klaar maar was toe aan iets anders.

We wilden een auto met wat luxe, waar we gewoon euro 95 mee kunnen tanken en die betrouwbaar is. Dus lijstje gemaakt en jawel, daar stond ook een Lexus op. Een Gs450h ging wel de voorkeur naar uit. Zijn toch nog redelijk snel en vaak met behoorlijk wat luxe aan boord. Er stond er een bij Louwman in Den Haag, een F sportline met Night vision en Mark Levinson (ML was een vereiste) afspraak gemaakt om mee te gaan proefrijden, samen met m'n vader want dat hebben we bij de vorige auto ook gedaan en is een beetje ons dingetje geworden. En de rest is geschiedenis. Kregen een heel goed inruilbod en heb gelijk toegehapt. M'n vader en ik hebben de GS gisteren, 21 januari, opgehaald en een lekkere relaxte rit terug naar huis gemaakt.

Ben de auto nu een beetje aan het ontdekken en daarbij heb ik, voor het eerst in mijn auto ontdekken geschiedenis, het instructieboekje bij nodig. 970 bladzijden:oops: er zit zoveel op. Maar het is heel erg leuk om alles te ontdekken en de auto rijdt geweldig. Ik wil er nog enkele dingen aan doen want het kriebelt toch altijd een beetje haha.

Dingen die ik graag wil doen zijn:

- 20 inch breedset eronder.
- Ramen tinten. (niet te donker)
- Stuurwiel verdikken en compleet met alcantara laten bekleden.
- In het voorjaar de auto een goede detail beurt geven. (ik heb de spullen en kan dan mooi weer oefenen)

En verder wil ik gewoon genieten van de auto en 'r goed onderhouden.

Groetjes,
Leen

Goede foto zal nog volgen. Heb enkel nog dit onduidelijke screenshot van de advertentie.
image0.jpeg
 

Bijlagen

  • image0-3.jpeg
    image0-3.jpeg
    136,2 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
als je het stuur wilt bekleden, dan zou ik een ander gebruikt stuur kopen en deze bekleden, uw stuur met f sport logo en gepreferreed leer is en blijft uniek
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
403
144
43
Gefeliciteerd en veel rijplezier. Grappig dat je ook je vader meeneemt om auto's te bekijken en daarna tot misschien koop over te gaan. Doe ik ook en maken er altijd een gezellig dagje uit van.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
403
144
43
mocht je besluiten de originele set te verkopen dan houd ik mij zeer aanbevolen.
 

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
als je het stuur wilt bekleden, dan zou ik een ander gebruikt stuur kopen en deze bekleden, uw stuur met f sport logo en gepreferreed leer is en blijft uniek
Tweedehands sturen liggen niet echt voor het oprapen heb ik het idee. Althans niet via Marktplaats. En ik neem aan dat het een precies hetzelfde stuur moet zijn ivm de functies.
 

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
Gefeliciteerd en veel rijplezier. Grappig dat je ook je vader meeneemt om auto's te bekijken en daarna tot misschien koop over te gaan. Doe ik ook en maken er altijd een gezellig dagje uit van.
Dank je wel en het rijplezier heb ik al volop. Echt genieten met deze auto. Jij neemt dus ook je vader mee, leuk! Inderdaad we maken er een soort uitje van. Tevens zorgt mijn vader ervoor dat ik even met beide benen op de grond blijf staan en dat ik dus niets overhaast doe vanwege het enthousiasme.

En als je met originele set de wielen bedoeld dan moet ik je teleurstellen want daar gaan dan winterbanden op komen.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
403
144
43
Best grappig, doet mijn vader ook maar stilletjes gunt hij mij ook de dingen. Wat velgen betreft snap ik maar was te vragen, helaas, zoek nog steeds deze 19 inch, lastig
 

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
Mijn vader gunt het me ook zeker! Weet precies hoe ik ben vandaar dat ik het ook zeer waardeer dat ie me met beide beentjes op de grond houdt.
Mocht ik nog van gedachten veranderen mbt de velgen dan weet ik je te vinden. Zal m'n ogen ook open houden als ik marktplaats af snuffel.(y)
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Op eBayKleinanzeigen staan een paar setjes 19 inch ISF velgen. Vind je dat wat?
 

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
Ik zal eens kijken. Maar de voorkeur gaat wel uit naar 20 inch. En volgens mij zijn de ISF velgen origineel niet in 20 inch gemaakt. Toch?