lekkage rx 400 h

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Van de week even door de wasstraat... en nu lekkage lang s de C-stijl, enig idee hoe dit op te lossen, ik heb een schuif kanteldak en ik denk dat er iets verstopt of los geraakt is.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Kan zijn dat je afvoerslangetjes van het schuif/kantel dak verstopt zijn, doorprikken met flexibel draad geen stug draad gebruiken anders prik je het slangetje misschien lek of met perslucht door blazen.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Dat is ook zo, was vergeten dat ik een compressor heb staan ;) zal het meteen ff proberen vanmiddag.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
A'dam is misschien zo gek nog niet, die gebruiken wellicht verwarmde lucht om verstoppingen door te blazen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dus een soort klasbak voor klasbakken :p Maar met lekkage spreken we over plasbak..
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Deze jongens zijn gecertificeerd tot het bot... lukt het daar niet, lukt het nergens.
en de prijzen zijn acceptabel.:rulez:
[Moderator] Komop, dit is op het randje. Sarcastische opmerkingen zijn niet nodig.[/Moderator]
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Sorry, ben erg druk geweest...... Lekkage heeft zich niet meer voorgedaan. Ben er wel mee bij Lexus A'dam geweest (op een zaterdag) komt volgens hen van mijn schuif/kanteldak af.
Ik wacht even op lekker weer en ga zelf even kijken.
Ik trouwens louter goede ervaringen met Lexus Amsterdam ook wat hun tarieven betreft (het blijft natuurlijk wel Lexus) met mijn Fiat Coupe was ik een stuk duurder uit met onderhoud.

Heeft iemand een link met instructies voor het verwijderen van interieur delen? , ik wil ook op audio gebied nog wat aanpassen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Deurpanelen zijn vaak deels geschroefd (meestal ook verborgen schroefje achter afdekplaatje onder deurgreep). Daar moet je niet teveel aan rukken :grin:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Al dat geruk aan delen is iig niet bevorderlijk als je al lekkage hebt, dat maak ik eruit op :p
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Wat de lekkage betreft, deze openbaarde zich op de bekleding van de C-stijl tussen de hemel en het paneel in. dus de bekleding van de C-stijl moet er af. en wat de audio betreft wil ik de deurpanelen verwijderen (daar heb ik dus al een redelijke uitleg over gezien).

Vandaag nog maar even niet :(
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Heb al een setje "gereedschap" gehaald voor het demonteren van delen zonder beschadigingen achter te laten.