Levinson na starten op audio uit

Noudtjy

Nieuw hier
20 aug 2021
5
1
3
Sinds kort, was dus nooit zo, start mijn Levinson in mijn CT200H niet automatisch op aan.
Start ik de auto dan staat hij op audio uit.
Ik zal misschien wat aangeraakt hebben.... maar geen idee wat een kan ook niks vinden.
Iemand ervaringen?
Systeem doet het verder top, alleen moet ik hem steeds ff aan zetten. En begint dan wel altijd op FM, nooit waar ik was gebleven (USB).
Schakel ik naar USB dan pakt hij wel weer nummer waar ik in zat.

Thnx
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
697
622
93
Sinds kort, was dus nooit zo, start mijn Levinson in mijn CT200H niet automatisch op aan.
Start ik de auto dan staat hij op audio uit.
Ik zal misschien wat aangeraakt hebben.... maar geen idee wat een kan ook niks vinden.
Iemand ervaringen?
Systeem doet het verder top, alleen moet ik hem steeds ff aan zetten. En begint dan wel altijd op FM, nooit waar ik was gebleven (USB).
Schakel ik naar USB dan pakt hij wel weer nummer waar ik in zat.

Thnx
Ik heb een vergelijkbare storing bij mijn GS gen 4. Iets afspelend via een USB stick valt dat af en toe weg, en in de display is dan ook geen USB meer te zien - en de radio blert dan verder op FM. Om dat te voorkomen is het: radio uitzetten, USB uitnemen en weer insteken, radio aanzetten en USB kiezen. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar kennelijk wordt de input van een USB onderbroken. Toepassing van een ontvetter voor electrische contacten op USB stick en USB "stopcontact" heeft het probleem niet verholpen. Ik ben dus ook zeer geinteresseerd in ervaringen van anderen met een vergelijkbaar probleem en de mogelijk gevonden oplossing.