Lexurious Goes Japfest Assen 10 Oktober 2021

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Goedemorgen Leden,

Aangezien er veel vraag naar is post ik ook op het forum hierover een berichtje.

Dit jaar is Lexurious (onze lexus club) aanwezig op de paddock van Japfest Assen. Net zoals altijd wordt het een leuk en gezellig evenement waar wij zelf (tegen een betaling van 10 euro per persoon) zorgen voor eten en drinken in de vorm van een BBQ, patat en een aantal blikjes/flesjes drinken.

Deze keer wordt het een gemixed evenement. Zowel alle Japanse auto's zijn welkom maar ook alle Duitse auto's zijn welkom. Hierdoor wordt het nog drukker en is het van belang dat je jezelf op tijd aanmeld. We hebben op dit moment plek voor 30 auto's. Mocht dit binnen een week al boven de 30 uitkomen kunnen wij nog eens 30 plaatsen aanvragen indien dit op tijd aangegeven wordt.

Mocht je jezelf willen aanmelden stuur dan even een privé berichtje met je Naam, telefoonnummer en wat voor auto je hebt. Ik voeg je dan toe aan onze Japfest app waar alle recente informatie in gedeeld wordt.

Let er wel op dat dit evenement alleen kan plaatsvinden als we de Corona regels accepteren. dit houdt in dat je alleen het terrein op mag met een geldig vaccinatiebewijs (lees Corona app) of een negatieve test van maximaal 24 uur oud.
 

FDD1975

Hoort erbij
17 okt 2018
68
40
18
In mijn eigen stadje en ik ben ook nog thuis👍
Helaas is de motor van de LS nog steeds kapot, dus kan helaas weer niet van de partij zijn😓