Nee hoor, ook de NX300h bijvoorbeeld met "dezelfde" motor als in de IS300h, dus 2,5 4 cilinder mag 1500kg trekken.....ik heb non hybrides en handgeschakelde auto's gehad die minder aankonden.Maar wel een Lexus hybride met een V6
ja inderdaad, dat valt nog mee. Dan is het kennelijk alleen de Auris die gewoon bijna niks mag trekkenNee hoor, ook de NX300h bijvoorbeeld met "dezelfde" motor als in de IS300h, dus 2,5 4 cilinder mag 1500kg trekken.....ik heb non hybrides en handgeschakelde auto's gehad die minder aankonden.
Klopt, de gen 4 gs450h mag meer trekken dan de gs300h. Trekhaak kan alleen via toyota/lexus en met "towing" pakket kost ie al gauw 2000 euroMaar wel een Lexus hybride met een V6
Ja, dat is op zich een goed idee, echter wel oppassen bij regen, je zult de accubuis waterdicht moeten maken, afhankelijk van de fiets kan dat lastig zijn.Formeel ben je verplicht "losse" onderdelen als accu, fietstassen, afneembare computers etc. van de fiets te verwijderen als je deze achterop de auto vervoert. Het zou los kunnen raken en je wilt geen accu tegenkomen op de snelweg die net van een e-bike afstuitert
Ik had een Batavus Stream waarvan de accu in de bagagedrager zat, dat accudock was niet van de beste soort met een lullige vergrendeling, die kletterde tijdens het fietsen nog wel eens los en bijna eraf. Dat heb je dan meteen door omdat je geen stroom meer hebt voor de aandrijving maar als je fiets op de auto staat zie je dat niet...... In mijn huidige fiets zit de accu volledig in de framebuis maar ik haal 'm er uit gewoonte uit, ook voor het gewicht met tillen.