Lexus-Dzjino **update** 27-04**

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Aangezien ik ook wat plannen heb met de Lexus zal ik hier ook maar een projecten topic aanmaken!!

Reeds Gedaan:

sportsgrill geplaatst
kofferbak ontdaan van logo,s
velgen gecleaned met iron x
Remklauwen vervangen

Wat ik nog wil gaan doen:

Bc racing verlagings set halen
meganracing uitlaat er onder.
andere velgen.

alleen liggen de plannen nu even stil, aangezien ik onlangs eervol ontslag heb gekregen bij de koninklijke marine en zonder werk zit.

Hier 2 foto,s van de lexus zoals ie er nu bij staat.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


gr

Dzjino
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Re: Lexus-Dzjino

hee dzjino wat is dat nou...
ik denk we gaan gezellig nog een paar avondjes naar de auto hobby club op de haven ;)

ik heb me bc setje sinds gister binnen volgende week vrijdag gaat hij eronder!

succes met werk zoeken man hopelijk vind je wat moois!! :rulez:
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Re: Lexus-Dzjino

Netjes hoor. Ben benieuwd hoe straks je BC set gaat bevallen.
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Re: Lexus-Dzjino

ziet er goed uit! Welk merk is dit? Ik had ze alleen van lenso gevonden in deze steek maat maar die waren alleen et35.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
Re: Lexus-Dzjino

Wesley-S zei:
ziet er goed uit! Welk merk is dit? Ik had ze alleen van lenso gevonden in deze steek maat maar die waren alleen et35.


Duidelijker is het merk BBS niet in beeld te brengen geloof ik ;)
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Re: Lexus-Dzjino

Klopt het is lenso, echte bbs is niet verkrijgbaar met de juiste et waarde voor mijn auto! BBS caps erop en je hebt look a like,s!
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Re: Lexus-Dzjino

Metalfreak zei:
Wesley-S zei:
ziet er goed uit! Welk merk is dit? Ik had ze alleen van lenso gevonden in deze steek maat maar die waren alleen et35.


Duidelijker is het merk BBS niet in beeld te brengen geloof ik ;)

Ik weet ook dat de originele meerdelige velgen van BBS zijn maar die zijn gewoon veel te duur vooral voor op straat er onderuit te laten draaien etc. De lexus hoeft voor mij alleen beetje leuk uit te zien, als ik ergens weer serieus geld in ga steken begin ik een project met een lichter autotje voor het circuit ofzo.
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Re: Lexus-Dzjino

He Djino heb je nog foto's gemaakt van hoe de velgen naast de kasten komen? en was het nu et35 of et 45 wat jij had want in de pm van toen zei je 35 en hier staat 45.

groet wesley
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Re: Lexus-Dzjino

Na veel brainstormen heb ik besloten om te stoppen met mijn Hobby, ik heb onlangs de kans gekregen om eigenzaak te beginnen. En deze zal ik veen tijd, geld en energie van me opslokken. Omdat ik een bedrijfswagen krijg, zal er niks meer aan de lex worden gedaan en zal die blijven in de staat zoals hij nu is! Tevens zal ik de mijn bbs replicas te koop zetten een van deze dagen!

Natuurlijk zal ik wel hier zo nu en dan op het forum verschijnen en lezen wat er allemaal gaan de is!
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Re: Lexus-Dzjino

Succes met je eigen zaak! Daar gaat heel veel tijd in zitten. :hi:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Re: Lexus-Dzjino

Goed te horen dat er weer een update is! :D
Hoe lang was de levertijd vd BC-set?