Lexus-Dzjino

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Goedemiddag,

Ik zal me zelf eens even voorstellen, ik ben dzjino 26 jaar oud en kom uit Tilburg sinds vandaag ben ik eigenaar van een is200.
namelijk een is200 sport uit 2000 met 120k op de teller blauwe lerenbekleding en voor de rest alles er op en eraan zoals ie hoort te zijn. Ik was al enige tijd opzoek naar een is200 of een altezza, heb ik toch maar voor een is200 gekozen. Volgende week zaterdag mag ik hem ophalen. mochten jullie vragen hebben schroom dan niet om ze te vragen ;)

hier bij een foto:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.




Groetjes

Dzjino
 
Hoi en welkom! Mooie auto :) Het is en blijft een tijdloos model. Zo te zien is deze ook in een hele goede staat.
 
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je IS.
Heb je verder nog plannen met de auto?
Geniet ervan iig.
 
hoi dzjino! :hi:

welkom op het forum! niet er zeker netjes uit!
als je vragen heb over je wagen zijn er genoeg mensen die je misschien wel kunnen helpen hier! ;)

veel plezier met je IS komende zaterdag :rulez:
 
Dankje wel voor de reacties! De auto ziet er idd nog errug goed uit voor zijn leeftijd, ik was zelf ook onder de indruk.

Wat betreft plannen ik ga hem alleen verlagen ander setje velgen en een dubbeldin radio. waarschijnlijk zal dat langzaam aan wel meer worden!! aangezien ik niet echt stil kan zitten, het lukte ook niet bij mijn vorige auto.. dus tja, zal aankomend zaterdag wat meer foto,s plaatsen!
 
goed begin ;)

wat voor auto was je vorige dan en wat had je ermee gedaan als ik vragen mag?
 
Vorige wagen was een citroen saxo vts maximaal verlaagt, groundzero titanium sound pakket erin. maar na een paar jaar citroen rijden was ik dit eigenlijk best wel beu, en ben ik me gaan orienteren op wat luxers, aangezien ik toch ook wel wat km per week rijd van wegen mijn werk.
 
Ziet er netjes uit zo op het eerste gezicht. Maar je zegt blauw leer erin? Dat is redelijk uniek denk ik!

Veel plezier hoef ik je niet te wensen want dat ga je geheid hebben!




gr. koen
 
@kwp, heb vandaag nog geprobeerd om foto,s van de site te halen waar ie te koop stond maar ze hadden de auto er al afgehaald!! maarja post ze wel aankomend weekend.!
 
Dzjino.. pfff lastig uit te spreken en te onthouden je naam!! ahhaha maar gelukkig is je IS wel veel makkelijker te herkennen, want ik heb er 6/7 jaar geleden ook al in gezeten.. toen stond die in raamsdonkveer bij een lexus occasion weekend.. :) vond het leer wel leuk gedaan moet ik zeggen! :D

In ieder geval welkom en mocht je vragen hebben dan horen we het graag!
 
Alan zei:
Dzjino.. pfff lastig uit te spreken en te onthouden je naam!! ahhaha maar gelukkig is je IS wel veel makkelijker te herkennen, want ik heb er 6/7 jaar geleden ook al in gezeten.. toen stond die in raamsdonkveer bij een lexus occasion weekend.. :) vond het leer wel leuk gedaan moet ik zeggen! :D

In ieder geval welkom en mocht je vragen hebben dan horen we het graag!

Maar toen der tijd niet voor deze wagen gekozen? Ik neem aan dat de bekleding niet stock van lexus is en door iemand anders is geplaast? Lexus is idd ook bij van dorst in breda in onderhoud geweest volgens de onderhoudboekjes.. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover :D
 
Ik heb idd een licht grijze gekocht die ondanks minder km's wel goedkoper was :P (half jaar nadat ik die had gezien) maare... de mijne was maar een business met 17inch..
 
nice! kwam de 200 destijds met die spoiler? of is het een aftermarket iets?
 
Volgens mij was dat een dealer optie geweest? kan me zoiets vaag herinneren.