Lexus-Dzjino

Ziet er goed uit man dat blauwe! Mooi ook dat de deurpanelen meebekleed zijn!
 
Dikke IS! Blauwe leer is echt extreem cool! Ben alleen bang dat van dat alleen verlagen en een setje velgen niet veel gaat komen. Had me dat ook voorgenomen... Ben nu alweer aan het kijken naar voorlipjes, andere grill, andere uitlaat etc etc etc... Dat tunen is een hardnekkig virus.
 
D-Per4mance zei:
Dikke IS! Blauwe leer is echt extreem cool! Ben alleen bang dat van dat alleen verlagen en een setje velgen niet veel gaat komen. Had me dat ook voorgenomen... Ben nu alweer aan het kijken naar voorlipjes, andere grill, andere uitlaat etc etc etc... Dat tunen is een hardnekkig virus.

daar moet je vanzelf uitgroeien :P dat duurt nog jaren....
 
Jeroen zei:
D-Per4mance zei:
Dikke IS! Blauwe leer is echt extreem cool! Ben alleen bang dat van dat alleen verlagen en een setje velgen niet veel gaat komen. Had me dat ook voorgenomen... Ben nu alweer aan het kijken naar voorlipjes, andere grill, andere uitlaat etc etc etc... Dat tunen is een hardnekkig virus.

daar moet je vanzelf uitgroeien :P dat duurt nog jaren....

Waarschijnlijk groei je daar uit tegen de tijd dat je zo ver in je carriere bent dat je niet meer 3 maanden dubbel hoeft te liggen voor een setje schokdempers... Als je dat allemaal gewoon kunt kopen (of van de baas geleased krijgt) is waarschijnlijk langzaam de lol eraf. Tot die tijd blijf ik lekker auto's naar mijn smaak maken...
 
[quote="D-Per4mance]Waarschijnlijk groei je daar uit tegen de tijd dat je zo ver in je carriere bent dat je niet meer 3 maanden dubbel hoeft te liggen voor een setje schokdempers... Als je dat allemaal gewoon kunt kopen (of van de baas geleased krijgt) is waarschijnlijk langzaam de lol eraf. Tot die tijd blijf ik lekker auto's naar mijn smaak maken...[/quote]


+1

Heb inmiddels bij showoff een sports grill gehaald, nu ben ik aanhet twijfelen of ik deze nog een keer zwart laatspuiten en dan eenlaagje blanke lak erop, of dat ik um zo laat!
 
mooie wagen, ik had dezelfde kleur met zwart leder.Ik had hem moeten houden maar daar ik afgelegen woon maakte de achtertractie het zeer moeilijk om in winterse omstandigheden te rijden.Verzorg de beauty maar mooi.
 
D-Per4mance zei:
Waarschijnlijk groei je daar uit tegen de tijd dat je zo ver in je carriere bent dat je niet meer 3 maanden dubbel hoeft te liggen voor een setje schokdempers...

dat zou inderdaad lekker zijn ;)
 
tri zei:
mooie wagen, ik had dezelfde kleur met zwart leder.Ik had hem moeten houden maar daar ik afgelegen woon maakte de achtertractie het zeer moeilijk om in winterse omstandigheden te rijden.Verzorg de beauty maar mooi.


Thx, deze wagen gaat zeker heel goed verzorgd worden, afgelegen wonen kan idd in de winter een probleem zijn, maar daar hebben ze het mooi snow knopje toch voor uit gevonden ;)!!
 
Dit is een holle weg van bij ons verleden winter, zelfs geen 4X4 waagde het
Photo3006.jpg
 
Mooie IS! Inderdaad een apart interieur met dat blauw. Misschien een special edition?
Niet daar rijden met de IS...is vragen om problemen, hahaha.
 
heejoh! je mag je auto weleens wassen :P

ik zag hem staan bij de haven :hi:
 
Na veel brainstormen heb ik besloten om te stoppen met mijn Hobby, ik heb onlangs de kans gekregen om eigenzaak te beginnen. En deze zal ik veen tijd, geld en energie van me opslokken. Omdat ik een bedrijfswagen krijg, zal er niks meer aan de lex worden gedaan en zal die blijven in de staat zoals hij nu is! Tevens zal ik de mijn bbs replicas te koop zetten een van deze dagen!

Natuurlijk zal ik wel hier zo nu en dan op het forum verschijnen en lezen wat er allemaal gaan de is!
 
Gefeliciteerd met het begin van je eigen zaak. Er gaat inderdaad heel veel tijd in zitten, dus dan gaat het allemaal niet zo snel met de updates op auto's, huis etc, hahaha. Maar het is wel een interessante ervaring. Mogen we ook weten wat je gaat doen of hou je dat liever voor jezelf?
Hoop dat je het heel goed gaat doen en dat je uiteindelijk toch nog tijd zal vinden om aan je hobby's te werken.
:D