D-Per4mance zei:Dikke IS! Blauwe leer is echt extreem cool! Ben alleen bang dat van dat alleen verlagen en een setje velgen niet veel gaat komen. Had me dat ook voorgenomen... Ben nu alweer aan het kijken naar voorlipjes, andere grill, andere uitlaat etc etc etc... Dat tunen is een hardnekkig virus.
Jeroen zei:D-Per4mance zei:Dikke IS! Blauwe leer is echt extreem cool! Ben alleen bang dat van dat alleen verlagen en een setje velgen niet veel gaat komen. Had me dat ook voorgenomen... Ben nu alweer aan het kijken naar voorlipjes, andere grill, andere uitlaat etc etc etc... Dat tunen is een hardnekkig virus.
daar moet je vanzelf uitgroeien dat duurt nog jaren....
D-Per4mance zei:Waarschijnlijk groei je daar uit tegen de tijd dat je zo ver in je carriere bent dat je niet meer 3 maanden dubbel hoeft te liggen voor een setje schokdempers...
tri zei:mooie wagen, ik had dezelfde kleur met zwart leder.Ik had hem moeten houden maar daar ik afgelegen woon maakte de achtertractie het zeer moeilijk om in winterse omstandigheden te rijden.Verzorg de beauty maar mooi.