Lexus ES 300h rijden?

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Hallo Lexusliefhebbers,

Iets meer dan een jaar geleden hebben we met een drietal leden de Lexus LC 500h proefgereden.

Dit keer krijgen we een Lexus ES 300h te leen van Lexus Breda. Hier willen we graag weer een aantal leden bij betrekken.
Dus wil je graag een keer de Lexus ES ervaren en heb je zondag 27 januari een gaatje? Meld je dan in dit topic.

Aanmelden kan tot en met vrijdag 18 januari. Daarna zullen er 3 van de aanmelders uitgeloot worden.
De proefrit zal plaatsvinden in de omgeving van Breda.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Leuk zeg! Maarrrrr count me out .... ik heb van de dealer (Lexus Zwolle) een uitnodiging gekregen om twee dagen met de ES te mogen toeren! 21 en 22 februari gaat mijn GS voor een beurt en krijg ik de ES mee. :oops:

Vandaag al even gekeken bij de dealer. Potjandikkie zeg w?t een fraaie wagen .....
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Het is gewoon machtig mooi als je 'n Lexus 'ter beschikking' krijgt.
Trouwens, ook fantastisch dat Lexus Breda zo'n bolide aan Lexus Forum beschikbaar stelt en dat Lexus Forum ook leden laat meegenieten van zo'n ervaring. :rulez:

Ik heb er vorig jaar enorm van genoten. Best wel jammer dat ik nu geen kanshebber ben, want stiekempjes ben ik toch wel benieuwd hoe de ES, neergezet als opvolger van de GS, aanvoelt. Ik kijk alvast uit naar de reviews.:D

Enne...Frank2b... meteen twee dagen een ES mee? Top!
Dat lijkt me meteen ook een goed excuus om met een fraaie review op de proppen te komen?:p:rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik heb er vorig jaar enorm van genoten. Best wel jammer dat ik nu geen kanshebber ben, want stiekempjes ben ik toch wel benieuwd hoe de ES, neergezet als opvolger van de GS, aanvoelt. Ik kijk alvast uit naar de reviews.:D

Hoezo ben je geen kanshebber? We loten 3 mensen uit. Dit is volledig willekeurig, dus je kan er zomaar opnieuw tussen zitten (mits je je opgeeft natuurlijk).
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Dank je, Roel. :rulez:
Verhip?ik had er niet bij geschreven dat ik die zondag weliswaar ruimte heb om een stukkie te sturen in de ES :eyes:. Maar het voor mij bijkomende retourtje Breda neemt ook nog eens minimaal 4 uurtjes in beslag en dat gaat me no way lukken in dat weekend. Vandaar dus dat ik mij nu niet als kanshebber zie o_O. Anders had ik mij zeker weer opgegeven voor dit fraaie event en zat ik nu al weer duimpjes te draaien?:D
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Het is gewoon machtig mooi als je 'n Lexus 'ter beschikking' krijgt.
Trouwens, ook fantastisch dat Lexus Breda zo'n bolide aan Lexus Forum beschikbaar stelt en dat Lexus Forum ook leden laat meegenieten van zo'n ervaring. :rulez:

Absoluut waar!

Enne...Frank2b... meteen twee dagen een ES mee? Top!
Dat lijkt me meteen ook een goed excuus om met een fraaie review op de proppen te komen?:p:rulez:

Potjandikkie zeg! :)
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Gents, geselecteerden

Lucky you!
Heel veel plezier op de 27e. Gaat weer een magnifieke dag worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
RoelVB Higgie Bedankt voor de leuke dag en in het bijzonder usedlexus bedankt voor de gastvrijheid.
Wederom een geslaagde dag, waarbij we deze keer plaats mochten nemen achter het stuur van een gloednieuwe ES300h F sport.

Ik zal binnenkort, als ik er de tijd voor kan vinden, mijn impressies van de nieuwe ES300h delen met de rest van het forum.

Tot de volgende meet!
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en RoelVB