Lexus Fail Topic.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Erick
  • Startdatum Startdatum
Hier wordt gewoon mee gedrift en (lichte?) schade gereden. En dan wordt het "JDM stiched" (tie-ribs) of "JDM stickerbombed" ... cool, niet?
:neutral:

mlcoolj zei:
ze dachten zeker... de auto heeft wat meer character nodig.....

Deze heeft vooral een goede carrossier nodig mijn gedacht.....

Ook niet mijn ding.....zonde :neutral:

Donk style SC :rulez:

Die wegligging van de GS is fantastisch, plakt op de weg..... :D

j2jedi zei:
Hier wordt gewoon mee gedrift en (lichte?) schade gereden. En dan wordt het "JDM stiched" (tie-ribs) of "JDM stickerbombed" ... cool, niet?
:neutral:

Ik moet het even kwijt... Ik ben helemaal JDM moe! Die aanduiding wordt te pas en te onpas op allerlei lelijke tjoening delen of modificaties geplakt om indruk te maken. Het is JDM dus is het cool lijkt de redenatie...
90% van die fanboys weet volgens mij niet eens wat JDM is...

Als je auto oorspronkelijk voor de Japanse markt bestemd was is het JDm, als je je koplampen zwart spuit of je mistlampen geel is het gewoon thuistuning geen JDM...

Doel hiermee niet op iemand hier, maar moest dit in algemene zin even kwijt...

^^ Staan hier goed vind ik. Die wielen zien er niet uit zo met die banden maten en die hoogte.
Als ze een stuk lager stonden en iets smallere velg of hogere ET waarde hadden was 't een stuk mooier! Ziet er niet uit zo. Helemaal die SC die staat voor 4cm hoger als achter :neutral: Die Champagne kleur ernaast snapt 't beter..

D-Per4mance zei:
...90% van die fanboys weet volgens mij niet eens wat JDM is...
Mee eens, eigenlijk hebben ze het dan over JDM-style (net als duitse stijl, califoria style, etc.).

Ben het helemaal eens met GS300. Die champagnekleurige weet hoe het hoort ;)

YviE zei:

Volgens mij valt deze onder de term "Rat look" en dan zijn ze nog rustig aan de gang want meestal rijden ze met dakdragers en een hoop ellende. Vind het overigens niet heel lelijk maar ben niet zo van rare sticker locaties en deuken.

Vind dit topic erg grappig gezien dat je duidelijk stijl meningen ziet onderling wat heel normaal is. Ben het ook eens dat mensen JDM voor alles gebruiken om er meer geld voor te halen en het zogenaamd beter is. Geloof mij uit ervaring er zijn een hoop producten beter dan die uit Japan :)

Moet wel zeggen dat niks zo erg is als Japanse huis stijl met busjes. Heb daar nog geen lexus variant van gezien maar het is wel toyota. Hier een voorbeeld.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Zelf genomen op Fuji speedway in 2009

LOL, ja dit is al een redelijk oude trend in Japan. Eigenlijk een vervolg op de stijl met die rare uitlaten, buitenhangende slangen van oliekoelers enz...ook "JDM", so to speak, maar zeker niet mooi. Past wel en een Pokemon film.
:P

j2jedi zei:
D-Per4mance zei:
...90% van die fanboys weet volgens mij niet eens wat JDM is...
Mee eens, eigenlijk hebben ze het dan over JDM-style (net als duitse stijl, califoria style, etc.).

Ben het helemaal eens met GS300. Die champagnekleurige weet hoe het hoort ;)

Heb je een foto per style? Dat geeft niet wetenden ook een beeld. Ik ben bijv. erg nieuwsgierig naar een op en top vorm een style, hoe ziet dat er uit?

@ bleu-eyes: is dat wel on-topic? Kan een aardige post worden, denk ik.