Lexus GS Achterlampen (98-00)

Rahdjeev

Actief
20 dec 2010
129
0
0
Aangezien wij nog een set achterlichten voor de tweede generatie GS hebben liggen, verkoop ik ze bij deze.

Deze lampen zijn nooit gebruikt! Toen mijn vader de GS pas had, had hij hem een keer hier geparkeerd, en heeft waarschijnlijk een asociaal figuur een kras op de achterlamp gemaakt, een hele diepe kras. Dit was echter net voordat de facelift (2001-2005) uitkwam. Mijn vader heeft toen bij de verzekering gemeld dat beide lampen schade betroffen en toen is er volgens mij bij Toyota nieuwe aangevraagd. Deze zijn nooit meer op de auto geweest, want even later kwam de facelift en heeft mijn vader de nieuwere lampen gekocht.

Deze lampen zijn dus nog niet gebruikt en horen dus 100% te werken. Lampen bevatten echt geen krassen of iets dergelijks. De lampen liggen hier al echt 10 jaar, nieuw in doos. Zonde om ze zo te laten terwijl we ze toch nooit gaan gebruiken.

Ik denk dat 120 euro wel een normale prijs is ervoor? Bieden kan natuurlijk ook nog.

Mochten de lampen niet werken, lijkt me sterk want ze zijn gloednieuw, maar als ze niet werken kunnen ze uiteraard gewoon worden terug gestuurd en het geld terugkrijgen, is wel zo eerlijk.

20130202163506.jpg


20130202163606.jpg


20130202163530.jpg