@sc400nl: heb de lambdasonde vervangen maar storing blijft terugkomen na 1 of 2 dagen... Heb zelf een uitlees/resetkastje en daar al verscheidene keren mee gedaan. Nadat ik m gereset heb is m'n VSC-lampje ook gaan branden. Daarvoor ga ik naar de dealer(zie ander topic) want lokale garage kan er ook niks mee doen. Volgens mij heeft mijn resetkastje namelijk alle software-updates in de ECU gewist of zoiets
Het brandstofverbruik zit tussen de 1 op 8 ? 10, niet heel raar denk ik?
SC400nl
Ik heb OBD2, bij mij gaat het VSC OFF en het VSC lampje meteen aan zodra ik ga rijden. bij starten is ie nog uit...
Je zult wellicht de (opgeslagen) foutcodes hebben gewist, maar die komen vrij snel weer terug als ze niet zijn opgelost. Btw, wat voor type en merk sensor heb je erin geplaatst? Heb je weerstand gemeten op de sensor?heb de lambdasonde vervangen maar storing blijft terugkomen na 1 of 2 dagen... Heb zelf een uitlees/resetkastje en daar al verscheidene keren mee gedaan. Nadat ik m gereset heb is m'n VSC-lampje ook gaan branden. Daarvoor ga ik naar de dealer(zie ander topic) want lokale garage kan er ook niks mee doen. Volgens mij heeft mijn resetkastje namelijk alle software-updates in de ECU gewist of zoiets
Mooie GS! Hij heeft ook de juiste hoogte, zitten er nog standaard veren onder? Velgen zijn erg mooi, maken de auto wel af. Ben persoonlijk geen fan van de standaard velgen.
Bedankt voor het compliment!
Die van jou ziet er prachtig uit! Heb het verhaal erachter gelezen! Fantastische zet van je vader! Geniet ervan!
De auto is minimaal verlaagd, anders was de verhouding wiel/wielkas niet echt mooi.
Heb nog wel de orginele schokdempers eronder zitten, deze bevallen erg goed icm met deze veren.
Heb recent nog een vol RVS uitlaatsysteem gemonteerd, foto's hiervan volgen nog!
Zie ik nou dat jij voor ook parkeersensoren hebt? zijn die af fabriek?