Lexus gs300 2005

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Zoals ik al eens eerder had gepost ben ik op zoek naar een Lexus is250 of een Lexus gs300. Ik heb nu een mooie gs gevonden van 2005 met alles erop en eraan, 145000 gelopen. Liever had ik hem iets jonger gehad maar volgens een maat van mij, autohandelaar, is het veel belangrijker hoe het onderhoud ed is geweest dan de leeftijd van de auto, want: Lexus is Lexus en dus enorm goed. Wat denken jullie als kenners daarvan? Wat mag deze auto ongeveer kosten? Welke beurt moet hij bij deze km stand hebben? Ik wil hem namelijk zo meenemen. Ik hoor het graag van jullie
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Willen de helderzienden onder ons zich opstellen in rijen van drie...?:p

Zonder gekheid: wat moeten we hier nu van een onzichtbare auto van 10 jaar en 145k denken?
Ik roep dat ie 9 mille mag kosten. Een ander verklaart me voor gek en weer een ander snoept 'm voor dat bedrag voor je neus weg...
 
Laatst bewerkt:

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Hahaha!

145k is normaal gesproken geen probleem voor deze auto's maar wat meer info is, wat Xenon al aangeeft, wel handig.

Lexus is Lexus... leuk bedacht :thumbsup:
 

RvdB

Nieuw hier
20 aug 2015
24
0
0
Ik heb voor mijn GS430 voor ?80 een aankoopkeuring laten uitvoeren bij Lexus zelf. Dan weet je waar je aan toe bent en wat er aan zit te komen. Geeft je precies antwoord op al je vragen. En ook met onderhoud bij niet lexus dealers zou ik kritisch wezen, zijn er bijv. originele onderdelen gebruikt of imitatie om de kosten te drukken?
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Liever had ik hem iets jonger gehad maar volgens een maat van mij, autohandelaar, is het veel belangrijker hoe het onderhoud ed is geweest dan de leeftijd van de auto,

Daar heb je helemaal gelijk in, maar dingen zoals rubbers. Daar kun je weinig onderhoud aan doen. Enkel vervangen als ze oud zijn.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
En ook met onderhoud bij niet lexus dealers zou ik kritisch wezen, zijn er bijv. originele onderdelen gebruikt of imitatie om de kosten te drukken?
Een beetje vakgarage geeft hierin de keus. Overigens zijn er prima B keuzen, afhankelijk van toepassing onderdeel. Laat je niet zo bang maken joh. ;)
 

turbo

Nieuw hier
12 mrt 2015
24
1
0
GS 300 uit 2005 met 145000 op de teller zo een heb ik vorig jaar ingeruild bij aankoop nieuwe is300h. De uitvoering die ik had was de president kenteken 65-rn-ps. gaat het toevallig over deze.
Mocht dat zo zijn dan kan ik vertellen dat de enige reden dat ik hem heb weggedaan heb is dat ik wel eens weer een andere auto wilde.
Heb hem altijd bij de lexus dealer in Groningen door de monteur Bert laten onderhouden.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
GS 300 uit 2005 met 145000 op de teller zo een heb ik vorig jaar ingeruild bij aankoop nieuwe is300h. De uitvoering die ik had was de president kenteken 65-rn-ps. gaat het toevallig over deze.
Mocht dat zo zijn dan kan ik vertellen dat de enige reden dat ik hem heb weggedaan heb is dat ik wel eens weer een andere auto wilde.
Heb hem altijd bij de lexus dealer in Groningen door de monteur Bert laten onderhouden.

He turbo, bedankt voor je reactie. Nee, gaat niet over deze. Ik had hem gevonden in Duitsland. Is inmiddels gereserveerd door een ander. Morgen weet ik of diegene de auto afneemt of niet. Boekjes ingevuld, alle onderhoud gehad. Incl zomer en wintervelgen, ML, verwarmde/gekoelde stoelen, memory Seats etc. Mocht hij weg zijn dan is dat behoorlijk snel, stond er nog maar net op, en zal ik weer verder moeten zoeken. Zoeken is leuk, ik heb geen haast.