Lexus GS300 automaat bj.2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Vandaag vernam ik via via dat een vriend van mij zijn Lexus GS300 gaat verkopen.

Het is een blauwe met cr?me interieur en met automaat.
Details zoals prijs en kilometerstand heb ik nog niet, uiteraard belangrijke info die ik zo snel mogelijk hier mee zal delen. Desondanks wilde ik de verkoop hier al even melden, wie weet zoekt er toevallig een forumlid zoiets.

Via www.kenteken.nl is wel wat info te achterhalen, kenteken is 91-RP-NP
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Alor zei:
NIEKIS200 zei:
Details zoals prijs en kilometerstand heb ik nog niet, uiteraard belangrijke info die ik zo snel mogelijk hier mee zal delen.
Zou je dat aub dan zo spoedig mogelijk kunnen doen? We willen ons graag aan de regeltjes houden :rulez:

BVD.

Ja, doe ik zo snel mogelijk. Zodra ik meer info heb post ik het hier.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Ik ben net een week op vakantie geweest maar meer info heb ik even nog niet.
De eigenaar woont niet bij mij in de buurt en hij sukkelt met zijn gezondheid(de reden van verkoop) en ik wil hem en zijn familie even rust gunnen.
Via een vriend van hem heb ik wel vernomen dat ze waarschijnlijk in de eerste instantie gaan inruilen op eventueel een CT200h. Zijn vrouw vindt de GS300 te groot om in te rijden, vandaar de overweging om in te ruilen op een CT200h.
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Ik zoek een GS300 tweede generatie. De prijs moet wel redelijk zijn want tegenwoordig heb je nog steeds gekken die denken dat ze er Mercedes prijzen voor kunnen krijgen in een markt waar er een boel goedkope exemplaren staan.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Zodra ik een prijs weet dan zal ik die hier plaatsen.
De verkoper zit in een zwaar revalidatieprogramma en ik kan hem niet altijd bereiken.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
The Swede zei:
Ik zoek een GS300 tweede generatie. De prijs moet wel redelijk zijn want tegenwoordig heb je nog steeds gekken die denken dat ze er Mercedes prijzen voor kunnen krijgen in een markt waar er een boel goedkope exemplaren staan.

Swede,

misschien kun je beter een topic openen in het gezocht topic, hier:
viewforum.php?f=48
 
Status
Niet open voor verdere reacties.