Hallo iedereen,
Ik stel mijn GS300 te koop. Mijn nieuwe daily driver is begin deze week geleverd. De verkoop is niet dringend. Het liefst van al zie ik hem graag naar een echte Lexus liefhebber gaan.
Merk: Lexus
Model: GS300 (JZS160)
Bouwjaar: 05/1998
Km-stand: 192.000
Vorige eigenaars: ja, 1
Overige: 3 sleutels, 1 master sleutel, 1 valet sleutel, onderhoudsboekje, factures, keuring & carpass. Heeft ALTIJD in een parking overnacht.
VRAAGPRIJS: 6.250 EUR
Technish perfect in orde, al het onderhoud is gebeurd. Vele nieuwe stukken, zoals o.a. nieuwe banden, nieuwe remschijven en remblokken voor en achter, nieuwe schokdempers, nieuwe bougies. Motor/transmissie/differentieel olie regelmatig vervangen.
Aanpassingen:
- Polyurethane swaybar bushings voor en achter
- Polyurethane stuurhuis bushings
- nieuwe TTE verlagingsveren
- gepoederlakte GS400 velgen
- 2001+ achterlichten
- 2001+ tellerblok
- 2001+ lederen interieur (deze GS had een stoffen interieur)
- gemodifieerde steering ECU voor beter stuurgevoel
- setting van de automaat op "1" voor snellere schakeltijden (fabrieksaf op 2 of 3 geregeld)
- dakspoiler in carrosseriekleur
- achterste ruiten getint door een pro
- 3M Di-Noc brushed aluminum op de middenconsole
- witte pinkers in de spatborden
Fotootjes:
Onder motorkap is het ook proper. Motor verbruikt geen druppel olie.
Zwartlederen zetels. Op de middenconsole, zie de Kuda phonebase, ook in leder.
Ik stel mijn GS300 te koop. Mijn nieuwe daily driver is begin deze week geleverd. De verkoop is niet dringend. Het liefst van al zie ik hem graag naar een echte Lexus liefhebber gaan.
Merk: Lexus
Model: GS300 (JZS160)
Bouwjaar: 05/1998
Km-stand: 192.000
Vorige eigenaars: ja, 1
Overige: 3 sleutels, 1 master sleutel, 1 valet sleutel, onderhoudsboekje, factures, keuring & carpass. Heeft ALTIJD in een parking overnacht.
VRAAGPRIJS: 6.250 EUR
Technish perfect in orde, al het onderhoud is gebeurd. Vele nieuwe stukken, zoals o.a. nieuwe banden, nieuwe remschijven en remblokken voor en achter, nieuwe schokdempers, nieuwe bougies. Motor/transmissie/differentieel olie regelmatig vervangen.
Aanpassingen:
- Polyurethane swaybar bushings voor en achter
- Polyurethane stuurhuis bushings
- nieuwe TTE verlagingsveren
- gepoederlakte GS400 velgen
- 2001+ achterlichten
- 2001+ tellerblok
- 2001+ lederen interieur (deze GS had een stoffen interieur)
- gemodifieerde steering ECU voor beter stuurgevoel
- setting van de automaat op "1" voor snellere schakeltijden (fabrieksaf op 2 of 3 geregeld)
- dakspoiler in carrosseriekleur
- achterste ruiten getint door een pro
- 3M Di-Noc brushed aluminum op de middenconsole
- witte pinkers in de spatborden
Fotootjes:

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Onder motorkap is het ook proper. Motor verbruikt geen druppel olie.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Zwartlederen zetels. Op de middenconsole, zie de Kuda phonebase, ook in leder.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.