Lexus in de prak fotoboek

hier nog een paar pareltjes , hier zijn duidelijk geen gewonden gevallen
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg

maxresdefault.jpg
boven de NX dan de CT de IS en de zilvergrijze RC ..auw
veel veilige kilometers:thumbsup:
 
De CT-200h en de IS250 zijn het meest veilig.
Bij de NX en RC is toch wel overduidelijk een constructiefout naar boven gekomen.......... Auto in de prak en 10 minuten later je benzine tank leeg geroofd :thumbsup:
 
hahahahahahaha die @ dat was mij nog niet opgevallen , daar let de echte hybride rijder dan weer op he :P
 
[TABLE="border: 0, cellpadding: 0, cellspacing: 0, width: 48"]
[TR]
[TD="width: 64"]De IS250 is het meest onveilig...geen sideairbags die uitklappen en een portier van papier mache...morgen auto inruilen doet
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Oh wacht 2012 model, dan zit ik nog wel ok en jij helemaal SC400nl met 1992. Hoeveel ton ouderwets staal sleep jij mee ?
 
Iets meer dan 1,6 ton metaal plastic en wat leer , en 1 airbag ...als die het nog doet na 23 jaar
 
Mooi filmpje, dat bewijst maar weer weer dat energie niet verloren gaat, massa x snelheid, de Smart heeft geen massa en dus minder te incasseren ...... als we allemaal in een luchtballon zouden reizen is er geen vuiltje aan de lucht.
 
Door een kleinere overlap nemen de energetische krachten wel toe, het is maar wat je veiliger vindt...... dankzij de hedendaagse ontwerpers en wetgeving, is het of de auto in de kreukels of de bestuurder. de hoeveelheid kreukels blijft gezien de energie gelijk.
 
Sarcastisch bedoeld dan he? Small overlap impact is het deel waar de meeste dodelijke slachtoffers uit voortkomen. Dat een auto full frontal aardig presteert is leuk, maar goed beschouwd een neus van was ;)