Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De CT-200h en de IS250 zijn het meest veilig.
Bij de NX en RC is toch wel overduidelijk een constructiefout naar boven gekomen.......... Auto in de prak en 10 minuten later je benzine tank leeg geroofd :thumbsup:
[TABLE="border: 0, cellpadding: 0, cellspacing: 0, width: 48"]
[TR]
[TD="width: 64"]De IS250 is het meest onveilig...geen sideairbags die uitklappen en een portier van papier mache...morgen auto inruilen doet
Mooi filmpje, dat bewijst maar weer weer dat energie niet verloren gaat, massa x snelheid, de Smart heeft geen massa en dus minder te incasseren ...... als we allemaal in een luchtballon zouden reizen is er geen vuiltje aan de lucht.
Door een kleinere overlap nemen de energetische krachten wel toe, het is maar wat je veiliger vindt...... dankzij de hedendaagse ontwerpers en wetgeving, is het of de auto in de kreukels of de bestuurder. de hoeveelheid kreukels blijft gezien de energie gelijk.
Sarcastisch bedoeld dan he? Small overlap impact is het deel waar de meeste dodelijke slachtoffers uit voortkomen. Dat een auto full frontal aardig presteert is leuk, maar goed beschouwd een neus van was