Lexus IS 200 zoekende

Lijkt wel een strak exemplaar die eerste... zelf ben ik niet zo van import maar kunnen natuurlijk prima auto's zijn.

Polen gaan veel schadegevallen naartoe omdat daar de werkuren zeer goedkoop zijn en herstellen kost slechts 1/4 van een herstelling in onze omgeving (Benelux)maar of dat goed gedaan is blijft natuurlijk de vraag

Heb keurig gerepareerde auto's gezien uit Polen, maar dan was het prijs verschil veel kleiner dan het kwart vd prijs van hier. Daar je auto laten doen kan, tel er de reiskosten bij, het feit dat je daar een goed ingewerkt contact persoon moet hebben en dat je achteraf geen verhaal/garantie hebt.

Heb ook veel goedkope Poolse ellende gezien. Kippengaas en polyester met een mooi gespoten huidje.

Je mag altijd een bod doen op die van mij hoor... maar wel voordat ik de strongflex rubbers en bilstein dempers erop heb, daarna gaat ie voorlopig niet meer weg.

Zolang heb je de auto toch nog niet, Knot? Wel de eerste Sport trouwens met stof dat ik zie :o

Heb m alweer bijna 3 maanden, dan wordt ik meestal zenuwachtig en ga ik of verkopen of een hoop versleutelen en daarna blijft ie ook nog wel een jaartje... althans zo gaat het meestal.

Het aanbod wordt alleen maar minder en minder... Wordt nog een lange zoektocht. Een mooie in Duitsland heb ik al tijdje op het oog, maar diegene reageert nergens op..

No Title

En toen kwam ik ineens een zwarte Lexus IS 200 tegen en na proefrit gekocht! Haal 'm over 1,5 week op ongeveer. Wel wat bumperschades en wat pitjes maar dat komt later wel eens.

120.000 km gereden, altijd dealer onderhouden, alleen de uitvoering is mij wat onduidelijk. Misschien weten jullie het?

https://www.autoscout24.nl/aanbod/l...d8a5355-5e67-4665-b677-c7b185aada7c?cldtidx=1

Hij heeft wel het luxe interieur qua kleur, maar geen alcantara. Wel de instaplijsten van de Sport? Andere bekleding dan die van de Business, lijkt op de Executive/Sport grille. Maar geen donkere ruiten achter. Lijkt wel iets lager te staan en in aircoboekje heeft de Lexus garage Lexus IS Sport ingeschreven.

Bijlagen

• photo6160.jpg
    photo6160.jpg
    480,3 KB · Weergaven: 67
Gefeliciteerd !! Super man ! Belangrijkste feature van de Sport is ( reden dat ik een Sport wou ) dat deze een LSD heeft.
wil je dit zeker weten trek dan een elf op de weg ;-) anders check 'ff je VIN.
file.php

Onderin staat A02 met daarachter een B of een A. ( C is ook mogelijk dacht ik ) maar de B is een LSD. in dit voorbeeld is het dus een A02B ( dus eentje met LSD )
in principe is de Sport altijd geleverd met getinte ruiten. Je weet natuurlijk nooit of hij schade heeft gehad bijvoorbeeld en er gewone ruiten in zijn gezet oid..

maar afijn ! Erg gaaf en ben benieuwd naar de foto's !!

Zal er naar kijken als ik 'm heb. Heb het idee dat er wel een ander onderstel van Koni onderzit, maar dat zoek ik nog uit. Nee, ook geen alu pedalen. Wel alu instaplijsten. Is de Executive geleverd zonder alcantara? En in het zand kreeg ik een 11 ;)

Zie nu pas je link, stuur is ook geen two tone.( wat de Sport ook altijd heeft ) Ik zou zo niet weten welke uitvoering dit is. Je hebt wel de luxe inklapbare brillenbak ! Erg zeldzaam item ;-)en ik zie dat je ook geen verwarmde stoelen hebt.
Trouwens een alcantara interieur koop je voor weinig en de voorbereiding voor stoelverwarming zit er sowieso. Is simpel over te zetten ! :-)

Haha ja, was al bang dat het een navi was. Ik denk dat een Executive is dan maar zonder leer/alcantara en dus ook geen verwarmde stoelen. En wie weet vind ik inderdaad een interieur ergens. Auto heeft verder geen bekende schades gehad trouwens en ben 3e eigenaar. 

Mooie auto, prima kmstand. Hij lijkt inderdaad 30/30 verlaagd te zijn. Met die kmstand kunnen de originele dempers nog vrij aardig aanvoelen maar mooiste is als er natuurlijk dempers en veren fris onder zijn gegaan. Ga ik met mijn auto toch ook doen, spul is al besteld.

No Title

Zit nog wel wat te twijfelen over de achterlichten. Ben niet zo van de sjonnificering maar modernisen van een auto wel. Lang lang lang geleden had ik een Civic Coupe en daar ook voor en achter dezelfde stijl lichtunits in gezet maar dan helder glas en aangezien ik de Lexuslook lampen wel bij de IS vind staan (want ja, daar begon het immers mee), vind ik het niet per se heel mooi. De iets donkere achterlichten (volgens mij origineel Lexus toch?) vind ik best fraai maar minder bij een zwarte lak. Dus kwam ik die op de afbeelding tegen. Wat vinden jullie?

Bijlagen

• photo6161.jpg
    photo6161.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 70
  • photo6162.jpg
    photo6162.jpg
    233,1 KB · Weergaven: 66