Lexus IS 250 Sport

brazi

Nieuw hier
27 jan 2013
22
1
3
Hee hallo, ik ben nieuw hier!
Die zwarte diesel in Souburg was een donkerblauwe en de mijne.
Ik heb m net bij van Dorst ingeruild voor een (wel) zwarte 250 met beige bekleding.
 

brazi

Nieuw hier
27 jan 2013
22
1
3
Ik was natuurlijk al bekend met mijn IS220d, dus verrassend is het allemaal niet. Maar deze is wel veel luxer (ML stereo met alles erop en eraan, lederen interieur...) Dit is pas mijn tweede dag en ik zal vast nog het ??n en ander posten hier want ik ben wel kritisch. Niet een afz..ker maar kritisch en eerlijk.

Bedankt voor jullie enthausiasme,

Groeten, ik ga nu een eindje rijden.
 

Throxio

Nieuw hier
26 nov 2012
7
0
0
brazi zei:
Hee hallo, ik ben nieuw hier!
Die zwarte diesel in Souburg was een donkerblauwe en de mijne.
Ik heb m net bij van Dorst ingeruild voor een (wel) zwarte 250 met beige bekleding.

:hi: Hallo.

Heel veel rij plezier met je nieuwe IS.
Misschien komen we elkaar nog eens tegen in het mooie Souburg. :hi:

Gr R.R.
 

brazi

Nieuw hier
27 jan 2013
22
1
3
Nou, misschien wel. Iemand wil mij er waarschijnlijk op wijzen dat ik dat maar eens na moet doen. Alleen denk ik dat de gaspedaalrespons van een IS250 zulke capriolen nogal in de weg zit.
Tijd voor een light-versie van het vliegwiel denk ik want 300 kilo vliegwiel maakt het rijden niet fijner.
 

TLRS

Hoort erbij
15 sep 2010
33
0
0
Alor zei:
Ik heb het vage idee dat het niet de bedoeling was deze post hierboven hier te plaatsen :s

Zeker wel!

BTW Brazi, in de IS200 zit ook drive by wire. Als je onder de kap met de hand gas geeft zie je de vertraagde respons op het gasklephuis die de computer regelt. Allicht heeft de 250 dit ook dus (alleen) een ander vliegwiel is misschien niet de oplossing.

Will op het forum, met de witte IS350, heeft ook wat mods en die hangt beter aan het gas. Alleen weet ik niet meer of daar nu wat aan gedaan was..
 

brazi

Nieuw hier
27 jan 2013
22
1
3
Nou, dan zal ik maar eens een nieuw topic openen over die gasrespons (zowel op- als neer) want de auto schreeuwt om wat vlottere reaktie. Zelfs mijn IS220d reageerde beter.