Lexus is200 1jz

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

jzx_200

Nieuw hier
28 jun 2025
3
14
3
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Bas 22 jaar en ik rijd deze lexus is200 met een 1jz gte vvti er in.

Ik bezit deze lexus sinds december 2023. Sindsdien ben ik stiekem verliefd geworden op lexus.
Na wat modificaties aan de vering en velgen zat ik te twijfelen om de 1gfe turbo te bouwen of een compleet ander blok er in te bouwen.
Dit is na heel lang denken toch een 1jz gte geworden uit een toyota chaser. Deze heb ik er 2 maanden geleden in gebouwd en had niks beters voor deze auto kunnen doen!
1000137609.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom met je mooie IS200!

Ben dan wel benieuwd waarom je het Altezza logo in de grille hebt. Ja buiten Japan was dit een IS200 maar (alleen) in Japan zelf was dit een Toyota Altezza.
Komt ie uit Japan (en zit het stuur dus rechts)? Of vond je het gewoon mooier/specialer staan? 😄
(de RDW zegt een Lexus uit 2000 dus geen eigen import?)

Welkom met je mooie IS200!

Ben dan wel benieuwd waarom je het Altezza logo in de grille hebt. Ja buiten Japan was dit een IS200 maar (alleen) in Japan zelf was dit een Toyota Altezza.
Komt ie uit Japan (en zit het stuur dus rechts)? Of vond je het gewoon mooier/specialer staan? 😄
(de RDW zegt een Lexus uit 2000 dus geen eigen import?)
Vindt de grille inderdaad mooier! De Auto komt van origine uit Belgie, Dit was ik vergeten in het bericht te zetten

• Leuk
Waarderingen: quattrootje