Lexus IS200 Supercharger

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jvdn
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jvdn

Hoort erbij
27 feb 2020
61
84
18
Het is zover mijn geliefde Lexus IS200 Executive uitvoering en met Supercharger gaat in de verkoop! :) ik heb een GS450H aangeschaft en daarom mag deze auto naar een nieuwe liefhebber!

Helaas is een leiding van de stuurbekrachtiging lek, de onderdelen om dit te repareren zijn besteld door Lexus Enschede. Uiteraard is het ook mogelijk de auto te kopen en de reparatie zelf te doen dit wordt dan ook uiteraard meegenomen in de vraagprijs.

Er is een thread aanwezig over mijn IS200 Topic over mijn IS200

photo8033-jpg.174717

photo8034-jpg.174718

photo-2023-11-23-13-16-49-jpg.181363




- km-stand : +/- 222.000 gekocht met 184.000km
- bouwjaar : 2001 - Handbak
- conditie/staat : Goed
- modificaties : Supercharger Eaton M62/ BC Racing schroefset (30mm verlaagd) / TTE Replica airfilter


- onderhoudsgeschiedenis : volledig onderhoudshistorie is aanwezig en ter inzage, hier is niet op bezuinigd en altijd uitgevoerd door Lexus Enschede en door SV Sportcars in Raalte.

Auto staat nu op stalen wintervelgen, de velgen op de 1e foto waren erg lelijk en niet mooi meer.

- vraagprijs : forumprijs -> 5000 euro of 5983 euro na reparatie bij Lexus Peterman (de reparatie is door Lexus Peterman begroot op 983 euro)

Ik zal uiteraard nog wat meer foto's maken en deze posten.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met deze bijzondere keuze. Een GS 450h is wel een heel stuk minder (bijna niet) te tunen. Maar zal vast een wel overwogen keuze zijn geweest. Heb je wat meer details? Zoals type, uitvoering en km stand?
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel
Gefeliciteerd met deze bijzondere keuze. Een GS 450h is wel een heel stuk minder (bijna niet) te tunen. Maar zal vast een wel overwogen keuze zijn geweest. Heb je wat meer details? Zoals type, uitvoering en km stand?
Dankje! ja initieel ging mijn keuze uit naar een IS-F maar deze zijn schaars en de GS stond als 2e op mijn lijstje :) een GS heeft denk ik ook geen tuning nodig deze is echt rap!

KM stand staat in de post (222.000) het betreft de executive uitvoering :)
 
Er staat nu toevallig een IS F op marktplaats met 167k kilometer, voor 35.000 euro.

In elk geval succes met de verkoop 👌
Klopt! ik had hem gezien maar ik vind het vrij "apart" om een auto binnen 3 maanden alweer te verkopen..
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n
Klopt! ik had hem gezien maar ik vind het vrij "apart" om een auto binnen 3 maanden alweer te verkopen..
Sommigen willen graag zo'n geweldige auto maar dan komen de brandstofkosten om de hoek. Bij rustig rijden zal het best meevallen maar zo nu en dan moet je hem wel de sporen gen. Deze stond volgens mij bij Verhoek in Kockengen te koop en is import uit tsjechie. Niks mis mee en goed bekijken en evenueel check bij lexus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jvdn en levensnevel
Ja, kan idd een slecht teken zijn.
Heb je er nog naar gevraagd ?
Nee ik heb er niet naar gevraagd, ik heb net een GS gekocht

Sommigen willen graag zo'n geweldige auto maar dan komen de brandstofkosten om de hoek. Bij rustig rijden zal het best meevallen maar zo nu en dan moet je hem wel de sporen gen. Deze stond volgens mij bij Verhoek in Kockengen te koop en is import uit tsjechie. Niks mis mee en goed bekijken en evenueel check bij lexus.

Tja dat weet je van te voren lijkt me dat een IS-F niet zuinig is :P

Inmiddels is de IS verkocht aan Sander! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.