- 27 feb 2020
- 88
- 143
- 33
Het is zover mijn geliefde Lexus IS200 Executive uitvoering en met Supercharger gaat in de verkoop!
ik heb een GS450H aangeschaft en daarom mag deze auto naar een nieuwe liefhebber!
Helaas is een leiding van de stuurbekrachtiging lek, de onderdelen om dit te repareren zijn besteld door Lexus Enschede. Uiteraard is het ook mogelijk de auto te kopen en de reparatie zelf te doen dit wordt dan ook uiteraard meegenomen in de vraagprijs.
Er is een thread aanwezig over mijn IS200 Topic over mijn IS200
- km-stand : +/- 222.000 gekocht met 184.000km
- bouwjaar : 2001 - Handbak
- conditie/staat : Goed
- modificaties : Supercharger Eaton M62/ BC Racing schroefset (30mm verlaagd) / TTE Replica airfilter
rankoneperformance.com
rankoneperformance.com
- onderhoudsgeschiedenis : volledig onderhoudshistorie is aanwezig en ter inzage, hier is niet op bezuinigd en altijd uitgevoerd door Lexus Enschede en door SV Sportcars in Raalte.
Auto staat nu op stalen wintervelgen, de velgen op de 1e foto waren erg lelijk en niet mooi meer.
- vraagprijs : forumprijs -> 5000 euro of 5983 euro na reparatie bij Lexus Peterman (de reparatie is door Lexus Peterman begroot op 983 euro)
Ik zal uiteraard nog wat meer foto's maken en deze posten.

Helaas is een leiding van de stuurbekrachtiging lek, de onderdelen om dit te repareren zijn besteld door Lexus Enschede. Uiteraard is het ook mogelijk de auto te kopen en de reparatie zelf te doen dit wordt dan ook uiteraard meegenomen in de vraagprijs.
Er is een thread aanwezig over mijn IS200 Topic over mijn IS200
- km-stand : +/- 222.000 gekocht met 184.000km
- bouwjaar : 2001 - Handbak
- conditie/staat : Goed
- modificaties : Supercharger Eaton M62/ BC Racing schroefset (30mm verlaagd) / TTE Replica airfilter

Lexus IS200 Supercharger Kit (incl. Eaton M62 SC Unit)
This is a bolt-on kit to supercharge the GXE10 1999-2005 Lexus IS200/Altezza AS200 with the Toyota 1G-FE engine. Power levels of 205 hp to 275 hp.

Lexus IS200 Fuel Return Line Upgrade (Bolt-on version)
Lexus IS200 return fuel line and rising rate FPR fuel system upgrade

- onderhoudsgeschiedenis : volledig onderhoudshistorie is aanwezig en ter inzage, hier is niet op bezuinigd en altijd uitgevoerd door Lexus Enschede en door SV Sportcars in Raalte.
Auto staat nu op stalen wintervelgen, de velgen op de 1e foto waren erg lelijk en niet mooi meer.
- vraagprijs : forumprijs -> 5000 euro of 5983 euro na reparatie bij Lexus Peterman (de reparatie is door Lexus Peterman begroot op 983 euro)
Ik zal uiteraard nog wat meer foto's maken en deze posten.
Laatst bewerkt: