Lexus IS200

27 jul 2011
207
1
0
Zal me ook nog even voorstellen. In woon in Maarssen ( rand van Utrecht)
Ik heb een aantal weken geleden in Zandvoort een lexus IS200 automaat met 180k op de teller gekocht. Erg mooie auto en rijdt ook erg lekker! Was ook verbaasd over alle luxe die de auto meebrengt, zelfs in 1999 :)

Ik ben lid geworden om in contact te komen met andere lexus rijders en voor af en toe wat goede raad over onderhoud e.d. Hieronder een foto. De velgen hebben het bekende lexus kwaaltje maar ga nog op zoek naar andere zodra de banden vervangen moeten worden.

http://imageshack.us/photo/my-images/684/lexusd.jpg/
 
27 jul 2011
207
1
0
Eerst een mp3 setje voor extra muziek mogelijkheden. Ook moeten er ook nieuwe velgen gaan komen, de huidige hebben veel corrosie. Iemand tips met mooie voorbeelden? Misschien andere achterlichten, dat weet ik nog niet zeker.

Verder nog geen plannen gemaakt. Ben rustig aan het rondkijken naar alle mogelijkheden.

Er zijn mooie versies te vinden met aparte bumpers, verlaagd enzo maar aangezien ik er ook mee naar klanten rijd ga ik m voorlopig origineel houden.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Bij deze een van harte welkom!!! :)

Maar is die van jou getuned naar 180pk?
 
27 jul 2011
207
1
0
Kleine update. Ik heb zelf een andere auto gekocht, een audi a4 cabrio. Die stond al een tijdje op mijn wenslijstje. Maar wilde eigelijk ook mijn is200 niet weg doen want het is gewoon een supermooie auto en een genot om in te rijden. Gelukkig wilde mijn vriendin een andere grotere auto omdat we een kleine hebben. De fiasco Stilo Abarth is eruit gegaan en ze rijdt nu in de Lexus. Top deal lijkt me want nu kan ik er ook no van genieten :)
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Welkom! Een Audi A4 cabrio is wel andere koek, maar zeker ook leuk. En dak gaat wat verder open :D
In Maarssen, dan kom ik je IS vast nog wel eens tegen :hi: Ben je op zoek naar originele velgen? Heb ze nog van mijn vorige auto, een IS200, net gepoedercoat met fris rubber eromheen.
 
27 jul 2011
207
1
0
Is inderdaad een andere rij ervaring maar ben nog steeds fan van mijn is200 met inmiddels 214.000 op de teller en stil going strong. Mijn vriendin had 1 negatief puntje over de auto en dat zijn inderdaad de velgen die niet zo best meer zijn dus heb wel interesse. De achterbanden komen denk ik ook niet door de keuring heen in januari. De voorbanden zijn 7 maanden oud dus kijken of ik die nog kan verkopen.
 
27 jul 2011
207
1
0
Je kan me tegenwoordig aan deze auto herkennen :)

http://www.imagebam.com/image/958668204936117

Of deze maar daar zal mijn vriendin dan vooral in rijden. Vind het wel stoer staan een mooie blonde vrouw in een lexus ;)

http://imageshack.us/photo/my-images/684/lexusd.jpg/

Lacor zei:
Welkom! Een Audi A4 cabrio is wel andere koek, maar zeker ook leuk. En dak gaat wat verder open :D
In Maarssen, dan kom ik je IS vast nog wel eens tegen :hi: Ben je op zoek naar originele velgen? Heb ze nog van mijn vorige auto, een IS200, net gepoedercoat met fris rubber eromheen.