Lexus is250 260kmh top

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Doorgaans gedraag ik me ook wel, het is gewoon te druk in Nederland, onveilig, en ik heb me rijbewijs nodig voor me werk. Maar 's avonds laat op een lange rechte onverlate weg mag het motortje soms wel even zich uitleven, blijft hij scherp van :D geen kickdown geweld, gewoon de versnelling doortrekken, gaat bijna net zo snel vanwege het koppelverloop
 

BartNL

Hoort erbij
3 apr 2011
40
0
0
Coordinator zei:
Ik vindt dit helemaal niet boeiend, heel Youtube staat vol met al die optrekfilmpjes.
ben ik helemaal met je eens. Wanneer ik snel wil optrekken haal mijn motorfiets wel uit de schuur. Suzuki Bandit 1200 heeft een dagwaarde van ?1500,- en doet 0-100 in 3 seconden (gemeten op circuit lelystad). Ik vind vermogen e.d. in een auto dan ook niet belangrijk. Wanneer ik nu weer een is zou kopen zou ik de 200d overwegen maar ik ga dus de trage ct200h leasen. Die haalt de 200 kmh denk ik niet.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
het is ook afhankelijk van je bak verhouding.. dit kan je topsnelheid aanzienlijk verlagen, maar vaak heb je dan wel een lekker goed verbruik en comfort rijgedrag.