- 25 jun 2011
- 1.009
- 66
- 0
Vanwege een lease-auto verkoop ik 'noodgedwongen' mijn rode schoonheid. Liever had ik nog een tijd in doorgereden, maar de functie en lease-auto kwam vrij onverwacht. Wat heb ik te bieden? Een denk wel unieke automobiel. Ondergewaarde topklasse auto, gemaakt voor de eeuwigheid. Sportiviteit gecombineerd met comfort en luxe. Rijden is je verbazen.
Een Lexus IS300 SportCross sport full option:
- van maart 2003
- 137.000 km
- een smeuige 3.0 liter 6-in-lijn (haal eenvoudig 1:9,5)
- vijftraps-automaat met stuurwielbediening
- af-fabriek DVD-navigatiesysteem
- Lexus premium audiosysteem met geweldig geluid
- leren bekleding
- af-fabriek xenon
- cruise control
- elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen
- dimmende binnenspiegel
- buitenspiegels, elektrisch verstel- en inklapbaar en ook nog te verwarmen
- Dension gateway voor aansluiting van je smartphone op de radio (nu geschikt voor iPhone 4s of 5s)
- Parrot CK3100 carkit (weggewerkt, alleen microfoon zichtbaar)
- getint glas achter en rondom waterafstotende coating
- in delen neerklarbare bank
- origineel bagagenet
- et cetera.
Wat bijzonderheden:
- 1,5 centimeter verlaagd. Drempels zijn nog prima te nemen, ziet er super uit (kan makkelijk teruggezet worden naar origineel)
- Megan einddemper om de de motor beter te horen. Naar z'n 2 schakelen, raampje open in tunnel en genieten maar. Klinkt echt fantastisch en niet hinderlijk (bezit nog de originele demper die nog een leven mee kan)
- remklauwen met de hand twee lagen rood geschilderd
- ik ben 2e eigenaar, bijna vier jaar nu
- velgen zijn recent zilvermetallic gepoedercoat
- net opnieuw getaxeerd voor de verzekering, voor EUR 11.000.
Onderhoud:
- afgestempeld boekje van kilometerstand 0
- distributieriem met koelvloeistof net vervangen, kort daarvoor grote beurt
- nooit een beurt of iets overgeslagen, vaker eerder dan later onderhoud uit laten voeren
- klein half jaar geleden nieuwe Koni STR-T dempers met kleine verlaging en nieuwe stabilisatorstangrubbers + uitgelijnd door specialist
- paar maanden geleden nieuwe spoorstangkogels en reactiestangen voor
- remmen voor compleet nieuw, dus remklauwen, schijven, blokken en alle kleine delen
- schijven en blokken achter worden komende weken vervangen
- automaat is gespoeld
- nieuwe banden achter
- motor loopt als nieuw, verbruikt geen druppel olie
- et cetera.
Auto is al die jaren vertroeteld en behalve een enkele wasstraat, altijd met de hand gewassen. In interieur is regelmatig al het kunstof en leer behandeld. Volgens de expert krijgt deze auto een A+ rating (A is concours en E is opknapper). In alle opzichten zeer netjes met de auto omgesprongen, tot soms wel fanatiek wellicht. De auto wil ik het liefst verkopen aan iemand die haar kan waarderen en ook zo gaat gebruiken. Niet iemand die zomaar wat biedt en met koude motor in de straat er meteen met 5.000 toeren vandoor gaat. Ik neem daar dan ook wat meer de tijd voor, maar als de juiste eigenaar langskomt en uiteraard voor het juiste bod, dan neem ik afscheid. Mijn vraagprijs is EUR 8.950. Wil je meer informatie ergens over, stuur me een bericht.
Een Lexus IS300 SportCross sport full option:
- van maart 2003
- 137.000 km
- een smeuige 3.0 liter 6-in-lijn (haal eenvoudig 1:9,5)
- vijftraps-automaat met stuurwielbediening
- af-fabriek DVD-navigatiesysteem
- Lexus premium audiosysteem met geweldig geluid
- leren bekleding
- af-fabriek xenon
- cruise control
- elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen
- dimmende binnenspiegel
- buitenspiegels, elektrisch verstel- en inklapbaar en ook nog te verwarmen
- Dension gateway voor aansluiting van je smartphone op de radio (nu geschikt voor iPhone 4s of 5s)
- Parrot CK3100 carkit (weggewerkt, alleen microfoon zichtbaar)
- getint glas achter en rondom waterafstotende coating
- in delen neerklarbare bank
- origineel bagagenet
- et cetera.
Wat bijzonderheden:
- 1,5 centimeter verlaagd. Drempels zijn nog prima te nemen, ziet er super uit (kan makkelijk teruggezet worden naar origineel)
- Megan einddemper om de de motor beter te horen. Naar z'n 2 schakelen, raampje open in tunnel en genieten maar. Klinkt echt fantastisch en niet hinderlijk (bezit nog de originele demper die nog een leven mee kan)
- remklauwen met de hand twee lagen rood geschilderd
- ik ben 2e eigenaar, bijna vier jaar nu
- velgen zijn recent zilvermetallic gepoedercoat
- net opnieuw getaxeerd voor de verzekering, voor EUR 11.000.
Onderhoud:
- afgestempeld boekje van kilometerstand 0
- distributieriem met koelvloeistof net vervangen, kort daarvoor grote beurt
- nooit een beurt of iets overgeslagen, vaker eerder dan later onderhoud uit laten voeren
- klein half jaar geleden nieuwe Koni STR-T dempers met kleine verlaging en nieuwe stabilisatorstangrubbers + uitgelijnd door specialist
- paar maanden geleden nieuwe spoorstangkogels en reactiestangen voor
- remmen voor compleet nieuw, dus remklauwen, schijven, blokken en alle kleine delen
- schijven en blokken achter worden komende weken vervangen
- automaat is gespoeld
- nieuwe banden achter
- motor loopt als nieuw, verbruikt geen druppel olie
- et cetera.
Auto is al die jaren vertroeteld en behalve een enkele wasstraat, altijd met de hand gewassen. In interieur is regelmatig al het kunstof en leer behandeld. Volgens de expert krijgt deze auto een A+ rating (A is concours en E is opknapper). In alle opzichten zeer netjes met de auto omgesprongen, tot soms wel fanatiek wellicht. De auto wil ik het liefst verkopen aan iemand die haar kan waarderen en ook zo gaat gebruiken. Niet iemand die zomaar wat biedt en met koude motor in de straat er meteen met 5.000 toeren vandoor gaat. Ik neem daar dan ook wat meer de tijd voor, maar als de juiste eigenaar langskomt en uiteraard voor het juiste bod, dan neem ik afscheid. Mijn vraagprijs is EUR 8.950. Wil je meer informatie ergens over, stuur me een bericht.
Bijlagen
Laatst bewerkt: