Lexus IS300H F sport

PatrickIS300H

Nieuw hier
4 dec 2025
6
12
3
Goedenavond, Patrick hier.
Sinds juli 2024 eigenaar van een Lexus is300h f sport uit 2015 in het wit.
Hiervoor 6 jaar in een witte Lexus CT luxury line gereden.
Heb wat kleine dingetjes aan de IS laten doen zoals
- RS*R veren uit Japan
- een lipje aan de voorkant
- achterbumper van een Lexus IS uit amerika ivm de uitlaat gaten
- custom eindstukken op de originele dempers laten maken
- achterlichten geheel rood en zwart gemaakt
- 9.5J ET40 achter met 265/35/19 en 8.5J ET28 voor met 225/35/19 van een setje JR28 van Japan Racing.

Heb nog wat kleine plannen zoals een upgrade van het multimedia systeem naar een scherm inclusief Carplay, sideskirt en achter een lipje etc.
IMG_6358.jpeg
IMG_9042.jpeg

Welkom hier nieuwe Lexus liefhebber! En wat een schitterende IS 300h is dat. De before facelift is wat mij betreft de mooiste. Mooie upgrades al gedaan en nog gepland zo te lezen. Hoeveel km heeft ie gelopen en welke Carplay opties kijk je naar?

Hier zijn genoeg IS 300h eigenaren om specifieke vragen te beantwoorden. Veel succes.

Nou, da's wel een hele mooie IS!
De aanpassingen zijn ook nog redelijk subtiel, al zie je duidelijk dat ie wat lager ligt (geen issues met drempeltjes e.d.?).

Ik zou een klein kofferbakspoilertje voor mijn witte IS ook nog wel leuk vinden. Hoor/zie graag wat het gaat worden en waar je 'm gaat halen.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Welkom hier nieuwe Lexus liefhebber! En wat een schitterende IS 300h is dat. De before facelift is wat mij betreft de mooiste. Mooie upgrades al gedaan en nog gepland zo te lezen. Hoeveel km heeft ie gelopen en welke Carplay opties kijk je naar?

Hier zijn genoeg IS 300h eigenaren om specifieke vragen te beantwoorden. Veel succes.
Bedankt! Hij zal ergens in de komende week de 100.000 passeren.
Ik zoek het liefst een vervanging voor het huidige scherm, genoeg van te koop maar vind het inbouwen van elektra nog een uitdaging. Jij ergens ervaring mee kwa CarPlay?
Nou, da's wel een hele mooie IS!
De aanpassingen zijn ook nog redelijk subtiel, al zie je duidelijk dat ie wat lager ligt (geen issues met drempeltjes e.d.?).

Ik zou een klein kofferbakspoilertje voor mijn witte IS ook nog wel leuk vinden. Hoor/zie graag wat het gaat worden en waar je 'm gaat halen.
Jij ook bedankt! Als ik het goed zeg ligt hij zo’n 3cm lager, een pinpas kan net rechtopstaand onder de lip, het brengt soms wat uitdagingen met drempels maar daar leer je mee om gaan. In het verleden auto’s gehad die nog lager waren zoals een Starlet Glanza en een subaru wrx STI.
Kwa aanpassingen probeer ik het subtiel te houden, ik houd er van om het net even anders te hebben maar het hoeft zeker niet overdreven te worden.
Een kofferbakspoiler staat ook op mijn lijstje, maar ik vind die van Maxton te klein en al het andere wat ik vind juist net te groot zoals onderstaande foto. Ik heb er eentje die ik mooi vind maar die kan ik nergens vinden, volgens mij ook origineel van Lexus.(tweede foto)
Mocht je suggesties hebben hoor ik het graag.
IMG_1257.webp
IMG_2705.webp

• Leuk
Waarderingen: quattrootje en Bobusa
Ik zag deze op de afgelopen Lexus meeting in Dongen. Die vond ik nog wel aardig subtiel.
Heb alleen geen idee waar deze vandaan komt of van wie die auto is :unsure:
1000055925.jpg
1000055926.jpg

Ik zag deze op de afgelopen Lexus meeting in Dongen. Die vond ik nog wel aardig subtiel.
Heb alleen geen idee waar deze vandaan komt of van wie die auto is :unsure:
Bekijk bijlage 184747 Bekijk bijlage 184748
Ook deze vind ik persoonlijk te smal, ik zou heel graag die originele van Lexus plaatsen maar die kan ik nergens vinden. Hoeft niet eens in nieuwstaat te zijn want ik zou hem toch glans zwart wrappen.
Wanneer zijn dit soort meetings? Lijkt me leuk om ook eens te komen.

Ook deze vind ik persoonlijk te smal, ik zou heel graag die originele van Lexus plaatsen maar die kan ik nergens vinden. Hoeft niet eens in nieuwstaat te zijn want ik zou hem toch glans zwart wrappen.
En de standaard spoiler voor een RC zou die passen ?

Bijlagen

• 616db7ac-62f8-48b5-ae52-4e540b2abb2f.jpeg
    616db7ac-62f8-48b5-ae52-4e540b2abb2f.jpeg
    456,5 KB · Weergaven: 10
Als het degene is uit de folder (die ook om het logo gaat), die stond een hele tijd op MP.
Ik heb getwijfeld maar vond 'm te pompeus.
Heb je een voorbeeld van degene die je zoekt?

Als het degene is uit de folder (die ook om het logo gaat), die stond een hele tijd op MP.
Ik heb getwijfeld maar vond 'm te pompeus.
Heb je een voorbeeld van degene die je zoekt?
Oef dat zou balen zijn, want dat is hem inderdaad! Stom want ik zit regelmatig op Marktplaats maar heb hem niet gezien.
Ergens hierboven heb ik er een foto van geplaatst.

Edit: ik zie wel die ene die hélemaal over het logo gaat, maar dat is hem niet. Het is die zoals hier onder:
IMG_2705.webp