Lexus LS400 1993

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik bied hierbij mijn eerste 1993 LS400 te koop aan, ik heb 3 jaar praktisch probleemloos en met plezier in deze auto gereden. Maar ik heb teveel auto's en te weinig tijd, dus deze gaat er als eerste uit.

Auto heeft nu zo'n 360.000km gereden, ongeveer 50.000km geleden is er door Lexus Den Haag een nieuw instrumentarium gemonteerd. Dit is bij de dealer geregistreerd, ik meen bij 304500km. Je kan ze altijd bellen en het kenteken opvragen. het A/C display is tevens ook gerepareerd. De auto heeft ook niet meer de problematische luchtvering en is dus voorzien van spiraalveren welke er nog maar een half jaar onder zitten. Voor de liefhebber heb ik hiervoor ook nog wel een setje verlagingsveren voor ;)

Verder heeft de auto een glazen schuif/kanteldak :worship: ik moest nog wel even achter me oren krabben om de keuze tussen me twee LS400's te maken vanwege deze optie :mrgreen:
Ook beschikt hij over twee sleutels met handzenders die beide werken, en ook nog een kaartje met een losse sleutelbaard. Een mooie complete set dus. tevens stoelverwarming voor en achter.

Bij de overname gaat er ook nog een distributieriem set mee, en een nieuw vacuumklepje voor de stuurpomp.
Voorzien van een set 2001 LS430 vers gepoedercoate velgen met Michelin Primacy HP banden. er zit ook 8000k Bi-Xenon verlichting in

Er zit wel wat onderhoud aan de auto aan te komen, vandaar dat hij weg mag voor een ?1000,- Motor heeft trouwens goed kracht, sneller dan me andere en maakt dus nog altijd z'n fabrieksopgave waar. Auto remt ook uitstekend :rulez:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
sad to se her go, maar beslissingen moeten worden genomen... succes met de verkoop!
 

emmo

Nieuw hier
19 jan 2011
11
0
0
Ik ben erg benieuwd naar het onderhoud wat er aan moet gebeuren. Kun je dat ook vermelden?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
-Distributie moet dus worden vervangen, onderdelen doe ik er bij
-Vacuumklepje op de stuurpomp, heb ik er ook bij
-Voor het mooie dienen de kleppen te worden gesteld, hij tikt wat namelijk. Merk er verder niks van in het vermogen
-Startmotor raakt ook op z'n eind
-Hij heeft wat controlelampjes aan, wat denk ik wordt veroorzaakt door de dynamo.

Maar goed, de losse onderdelen, wielen en vering hebben al meer gekost dan ik voor de auto vraag... dus....
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Auto heeft daarbij ook nog eens een perfect ijskoud functionerende Airconditioning!! :rulez:
 

emmo

Nieuw hier
19 jan 2011
11
0
0
Ik zou absoluut belangstelling hebben als ik meer technische kennis had. Dan zou je auto gaan fungeren als donor voor mijn LS400. Maar helaas ontbreekt het me aan al die kennis. Tijd zou ook een probleem worden. Stalling daarentegen weer niet.
Hij moet in ieder geval gemakkelijk te verkopen zijn voor dit bedrag. Succes!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Auto is verkocht. Het was een leuke rit, ??n van de auto's die het langst binnen Lexusforum is geweest is weg :O

hij word dinsdag opgehaald
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
koper is niet op komen dagen, auto mag weg voor de niet zeuren prijs van ?1000,- En ja, hij brengt je echt wel thuis. ik zou er zonder twijfel zo instappen en naar zuid Itali? heen en terug durven te rijden ;)

ik zoek mensen die hun afspraak nakomen!
 

prinssen

Actief
22 mei 2011
145
0
0
Als iemand je nou alvast van je velgen af zou helpen ;)

Balen hoor, zeker voor het geld dat je vraagt
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Als je ?1000,- geef voor de velgen, krijg je er een gratis auto bij :mrgreen: voor de snelle beslisser :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zweer het je, als de auto nou niet verkocht....

Wel zonde, gaat voor veels te weinig!!!!!! :(
 

prinssen

Actief
22 mei 2011
145
0
0
Jelmer zei:
Als je ?1000,- geef voor de velgen, krijg je er een gratis auto bij :mrgreen: voor de snelle beslisser :p

Als ik de ruimte en het geld had, dan had ie al wel hier gestaan

Ik denk wel dat ie een stuk sneller verkoopt met 18" wolfrace velgen.. :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Mijn aanbod blijft staan :p :mrgreen:

zwarte velgen onder een two tone blauwe auto gaat niet werken, sorry
 

prinssen

Actief
22 mei 2011
145
0
0
Jelmer zei:
Mijn aanbod blijft staan :p :mrgreen:

zwarte velgen onder een two tone blauwe auto gaat niet werken, sorry

OEM 93/94 ?
Ben van alle markten thuis :)

Ik krijg er hier echt niet nog een ls400 doorheen helaas.
Succes met de verkoop