Lexus LS400 E2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Het is dan zover, de tweede LS400 gaat er ook uit. Deze mag weg voor ?1200,- en dat is nog veel scherper in vergelijking met wat ik voor de vorige vroeg :rulez: Ik wil hem gewoon op korte termijn kwijt.

Het gaat om een:

Merk: Lexus
Model: LS400
Type: E2 (1993-1994 model)
Bouwjaar: 10-1992
KM-Stand: 325.000km
APK: net nieuw

Wat er onlangs aan vervangen is + bijzonderheden:

-Super mooi intierieur gezien de leeftijd, alles netjes schoon. Lederen bekleding is opgeknapt en bijna smetteloos. Stuur en pook zijn opnieuw bekleed.
-Instrumentarium functioneert zoals het hoort, alles licht op en beweegt. (is gerepareerd)
-Distributiriem is twee jaar geleden vervangen, en sindsdien maar een paar duizend kilometer (auto heeft stilgestaan)
-De voordempers (luchtvering) zijn een aantal jaar geleden ook al een keer vervangen door een vorige eigenaar.
-Achterdempers zijn door mij vervangen, rechts achter is van 2009, links achter splinternieuw van Lexus
-USDM Toyota Supra Twin Turbo 4 zuigerige voorremmen, met nieuwe remschijven en blokken, er zit zeker wel kracht in :rulez:
-Alpine 2Din radio, Alpine composet in iedere deur, Alpine Subwoofer onder de hoedenplank + Alpine 5 kanaals versterker.
-Motorolie + filter
-Automaat olie + zeef
-17" LS430 velgen (niet super mooi meer) met Kumho All season banden (4-5mm profiel)
-Extra mattensetten
-Functionerend A/C display

Minpunten:

-Het is geen nieuwe auto, dus rondom wat beschadigingetjes
-Uitlaat klein beetje lek (ik heb er nog ??n liggen die je mee mag nemen).
-A/C wordt niet meer koud (wellicht alleen even hervullen met R134A)
-Luchtvering links achter loopt nog heel langzaam leeg, de demper is gloednieuw, dus ik denk dat het in het slangetje zit naar het verdeelblok.

Verder is het een auto waar de afgelopen periode een hoop geld/tijd in is gegaan, en wat ik vraag is daar tegenover een symbolisch bedrag. De geluidsinstallatie heeft het namelijk al gekost.

Foto's komen nog
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Alweer 1 tekoop? Je houd dadelijk niks meer over.
Ik probeer een vriend van me al lekker te maken voor zo'n wagen maar wat weegt een ls eigenlijk?
Beter gevraagt wat betaal je aan belasting?
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Ja slimpie.. Dat is in noord holland, dat bedrag betaal je voor 1600kg in zuid Holland... :D

Kortom, ligt aan de provincie waar de auto staat geregistreerd...

O wacht... Het gaat over jou!! :roll:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Even een fotootje van de auto toen ik er net een beetje klaar mee was, dezelfde wielen zitten er onder, alleen die er nu onder zitten komen onder mijn huidige LS430 vandaan en zijn minder mooi:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Eerdaags ga ik wel even nieuwe foto's maken, heb er weinig tijd voor om de auto weer een beetje netjes schoon te maken :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.