Lexus NX300h FSport

Rik Salimans

Nieuw hier
26 sep 2022
2
8
3
Dag leden , mag ik ons even voorstellen:

Ik zelf, Rik Salimans en mijn vrouw Elvira die net zo autogek is als ik.
In de afgelopen 2,5 jaar hebben we een Lexus IS300h gereden. Deze een complete upgrade gegeven:
- Fsport Grill
- 19" Zwarten wielen,
- Spoorverbreders achter
- Achterraam getint
- Front bumper splitters
- Rear bumper diffuser
- Getuned
- Mistlicht achter, smoke gemaakt
- Prachtige Uitlaat einstukken beide zijden. ( Voor dit type hebben nog de zwart chroom uitlaten liggen voor €150,00)

Van een staandaard IS een klasse monster gemaakt :)

SEPTEMBER 2023 NIEUW PROJECT: Lexus NX300h FSport

onlangs de eerder besproken IS ingeruild voor een prachtige zwarte NX300h FSport,
De grille is nu gelukkig al een FSport ( hebben een nieuwe FSport grille te koop liggen €149,00 )
Het interieur is al prachtig ( dus hebben we een complete carbonset voor de binnen lijsten deur en dasboard setprijs € 189,00 )

We hebben al het volgende laten modificeren:
- 21" Tomason wielen
- kleine achterklepspoiler in kleur
- Alles op achterklep donker/black chome gemaakt
- Alleen de achterruit 1 tint donkerder gemaakt
- Getuned
- Achterbumper diffuser
- Wachten nog op de spoorverbreders op de achterwielen....

Het eindresuktaat laten we natuurijk zsm zien...

Groetjes,
Rik & Elvira
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-08-30 at 8.05.00 PM (2).jpeg
    WhatsApp Image 2022-08-30 at 8.05.00 PM (2).jpeg
    467,8 KB · Weergaven: 69
  • WhatsApp Image 2022-08-30 at 8.05.01 PM (2).jpeg
    WhatsApp Image 2022-08-30 at 8.05.01 PM (2).jpeg
    524,3 KB · Weergaven: 63

NielsFrank

Nieuw hier
17 sep 2020
8
4
3
Hele mooie auto!
Ik ben wel benieuwd waar jullie dergelijke tuning van het exterieur laten doen. Ik heb daar voor mijn CT wel eens op gegoogled maar kon niet zo snel wat vinden.
 

Rik Salimans

Nieuw hier
26 sep 2022
2
8
3
Hele mooie auto!
Ik ben wel benieuwd waar jullie dergelijke tuning van het exterieur laten doen. Ik heb daar voor mijn CT wel eens op gegoogled maar kon niet zo snel wat vinden.
Dank je wel.

In Nederland is echt niks te vinden. Ik speur wekelijks op producten die ik in de Amerikaanse forums heb gezien. Ik heb de tijd en uiteindelijk vind je het betreffende onderdeel. En hier in Oss heb ik een super goed spuiter/monteur. Lexus heeft wereldwijd prachtige tunings producten. Tunen zelf heb ik bij VTune laten doen. Alsof je een zwaarder type motor krijgt......
 

NielsFrank

Nieuw hier
17 sep 2020
8
4
3
Dank voor de tip! Ik zie het ja, vtune chiptuning 20 pk erbij. Ik vind het alleen wel spannend om dat te doen bij zo'n atmosferisch blok met elektro waar al zo goed over na is gedacht.
Mijn saab 2.0 turbo wel getuned die krijgt er gewoon bijna 80 pk bij