lexus rc 300h mijn droom is uitgekomen

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

iemand een idee hoe je met miracast aan de gang kunt, wil mijn iphone spiegelen maar heb geen idee hoe dit moet,
en is er een mogelijkheid om apple carplay erop te zetten
 
iemand een idee hoe je met miracast aan de gang kunt, wil mijn iphone spiegelen maar heb geen idee hoe dit moet,
en is er een mogelijkheid om apple carplay erop te zetten
Mooie auto, mooie kleur, minder mooie telefoon. iPhone's ondersteunen geen Miracast, alleen Android voor zover ik weet. Bij een Samsung telefoon heet het Smart View. Apple heeft Airplay maar bij mijn weten werkt dat niet op een Lexus.
Overigens als je gaat rijden stopt de beeldweergave -Veiligheidsdingetje- Geluid gaat wel door. En voor Carplay zijn er veel opties, is hier op het forum al veel over geschreven.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je op een RC facelift uitvoering (en die heb jij) met de nodige onderdelen misschien wel originele CarPlay retrofitten. Ik heb dezelfde vraag/zoektocht gehad voor mijn IS en die kon het pas vanaf modeljaar 2021 (2e grondige facelift) maar die is niet meer in Europa geleverd. Voor de RC vanaf 2017 tot eind 2019 zou het wel moeten kunnen. Zoiets lees ik ook op de site van Lexus uit Nieuw Zeeland (of all places). Een dergelijke update zie ik niet aangeboden/omschreven op de site van Lexus NL. Maar als het in Nieuw Zeeland kan, dan hier ook denk ik?
 
Volgens mij kun je op een RC facelift uitvoering (en die heb jij) met de nodige onderdelen misschien wel originele CarPlay retrofitten. Ik heb dezelfde vraag/zoektocht gehad voor mijn IS en die kon het pas vanaf modeljaar 2021 (2e grondige facelift) maar die is niet meer in Europa geleverd. Voor de RC vanaf 2017 tot eind 2019 zou het wel moeten kunnen. Zoiets lees ik ook op de site van Lexus uit Nieuw Zeeland (of all places). Een dergelijke update zie ik niet aangeboden/omschreven op de site van Lexus NL. Maar als het in Nieuw Zeeland kan, dan hier ook denk ik?
Bedankt ik ga navraag doen bij mijn dealer
 


En anders een gokje wagen bij AliExpress
 


En anders een gokje wagen bij AliExpress
Bedankt voor de tip
 
  • Leuk
Waarderingen: TTS
Wat een geweldig mooie auto!
Ik moest er even in gezeten hebben toen ik er 1 bij de
Dealer zag staan, ook al wist ik dat ik er nooit meer uit kon klimmen :LOL:

Gewoon even voor het gevoel , veel mooie kilometers (y)