Beste allemaal
Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland.
Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi) te hebben gereden, ben ik enkele weken geleden overgestapt op het merk Lexus. De keuze is gevallen op een Lexus RX450h+ president line van juli 2025. (een mooie 2e hands dus
) 1e ervaringen na ± 1.500 km zijn erg positief, erg comfortabel, stil en gewoon lekker rijden
. Electrisch bereik sluit ook mooi aan bij ons rijgedrag, dus lekker zuinig ook. Dus een tevreden gebruiker (van een 1e lexus ervaring).
Onderstaand de foto’s (van internet) van mijn configuratie, want dat willen jullie vast weten , hahaha
Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland.
Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi) te hebben gereden, ben ik enkele weken geleden overgestapt op het merk Lexus. De keuze is gevallen op een Lexus RX450h+ president line van juli 2025. (een mooie 2e hands dus
) 1e ervaringen na ± 1.500 km zijn erg positief, erg comfortabel, stil en gewoon lekker rijden
. Electrisch bereik sluit ook mooi aan bij ons rijgedrag, dus lekker zuinig ook. Dus een tevreden gebruiker (van een 1e lexus ervaring).Onderstaand de foto’s (van internet) van mijn configuratie, want dat willen jullie vast weten , hahaha

, erg fraaie kar zeg !!!