Lexus RX450h+ eigenaar

Jan v s

Nieuw hier
10 aug 2025
1
15
3
Beste allemaal
Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland.
Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi) te hebben gereden, ben ik enkele weken geleden overgestapt op het merk Lexus. De keuze is gevallen op een Lexus RX450h+ president line van juli 2025. (een mooie 2e hands dus 😎) 1e ervaringen na ± 1.500 km zijn erg positief, erg comfortabel, stil en gewoon lekker rijden ☺️. Electrisch bereik sluit ook mooi aan bij ons rijgedrag, dus lekker zuinig ook. Dus een tevreden gebruiker (van een 1e lexus ervaring).
Onderstaand de foto’s (van internet) van mijn configuratie, want dat willen jullie vast weten , hahaha 😄

IMG_0140.jpeg

Bijlagen

• IMG_0154.png
    IMG_0154.png
    4,1 MB · Weergaven: 24
  • IMG_0155.png
    IMG_0155.png
    3,9 MB · Weergaven: 26
  • IMG_0156.png
    IMG_0156.png
    3,7 MB · Weergaven: 26
Welkom op het forum. En dat is wel een binnenkomer met zo'n fraai exemplaar. Sjieke kleurstelling ook.

Zo dan, welkom hier en je komt wel even binnen met een erg fraai exemplaar. Ben persoonlijk erg fan van een d-blauw exterieur en een licht interieur 🥰
Het grote verschil wat je gaat merken tussen een VAG en Lexus is denk ik toch wel de hoogte van de garagerekeningen en hoe vaak je überhaupt bij de dealer staat. 😄

Beste allemaal
Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland.
Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi) te hebben gereden, ben ik enkele weken geleden overgestapt op het merk Lexus. De keuze is gevallen op een Lexus RX450h+ president line van juli 2025. (een mooie 2e hands dus 😎) 1e ervaringen na ± 1.500 km zijn erg positief, erg comfortabel, stil en gewoon lekker rijden ☺️. Electrisch bereik sluit ook mooi aan bij ons rijgedrag, dus lekker zuinig ook. Dus een tevreden gebruiker (van een 1e lexus ervaring).
Onderstaand de foto’s (van internet) van mijn configuratie, want dat willen jullie vast weten , hahaha 😄

Bekijk bijlage 184652
Wat een gave auto, gekocht in Zwolle bij van Leussen zo te zien. Volgens mij heb ik deze zien staan. Ik heb er een armoedige RX450h+ executive gekocht uit december 2023 in september hahaha. Op 7 november hadden we de UX van mijn vriendin gehaald. Ik zat toen te kijken bij een blauwe president line die met een bord verkocht stond rechts stond bij het binnenrijden. Als je een kwijl spoor aantrof op de motorkap dan was die van mij.

• Leuk
Waarderingen: Johno en Lexus4me