- 27 jul 2025
- 1
- 0
- 1
Ondergetekende heeft sinds begin dit jaar een gloednieuwe RX450h, heb helaas al 4 x de hulpdiensten moeten inschakelen omdat ik of niet in de auto kon (3*) en één keer in de auto zat en er niet meer uit kon omdat niets meer werkte, vooral na onze vakantie in Dokkum waar we een weekje met vrienden gefietst hadden was een erg vervelende ervaring, 4 uur op de hulpdienst moeten wachten voordat we eindelijk naar huis konden rijden. Nu hebben ze bij de garage deze week een druppellader achterin d3 bagageruimte gemonteerd (prulwerk want toen ik het stekkertje eruit wilde trekken kwam alles mee) de kosten hiervoor zijn mij in rekening gebracht maar daar ben ik het niet mee eens, is m.i. ook geen duurzame oplossing omdat als ik bv op vliegvakantie ga nergens de druppellader kan aansluiten. Al met al een vreselijke ervaring met de Lexus en ik wil echt van deze auto af omdat die in mijn ogen niet voldoet terwijl hij toch ruim € 100.000 heeft gekost…zijn er meer mensen met dit probleem? Gisteravond laat gaf de druppellade4 aan dat de start accu geheel vol was en vanmorgen was daar nog ongeveer 90% van over, dit geeft geen gerust gevoel!