Lexus UX250

Dennislexus

Nieuw hier
14 mei 2022
1
0
1
Goedenavond! Ik heb een UX250 gekocht welke ik volgende week mag ophalen. Deze beschikt niet over Apple CarPlay. Nu vertelde de verkoper van de Toyota mij dat een Lexus garage eenvoudig de software kan upgraden naar Carplay. Weet iemand hier of dit inderdaad mogelijk is? Bedankt alvast voor jullie reacties.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
Goedenavond! Ik heb een UX250 gekocht welke ik volgende week mag ophalen. Deze beschikt niet over Apple CarPlay. Nu vertelde de verkoper van de Toyota mij dat een Lexus garage eenvoudig de software kan upgraden naar Carplay. Weet iemand hier of dit inderdaad mogelijk is? Bedankt alvast voor jullie reacties.
Ik denk dat je dat eerst even bij een Lexusdealer had moeten verifiëren voordat je tot aankoop over ging.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
827
1
423
63
De ondersteuning voor Apple CarPlay is met een modeljaar-update gekomen. Dat is zo’n beetje de werkwijze van Lexus; elk jaar wat verbeteren en soms wat meer met een facelift. Ik wist niet dat je op een eerder modeljaar de CarPlay functionaliteit achteraf kunt toevoegen. Maar goed om te weten dat dat dit wel kan (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno