Lexusforum Meeting 2025 - Dongen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.831
609
113
Beste Lexusliefhebbers,

Ben jij een trotse Lexus-rijder en wil je gelijkgestemden ontmoeten? Dan is dit dé gelegenheid om samen te komen, ervaringen te delen en te genieten van een stijlvolle bijeenkomst met andere Lexus-enthousiastelingen.

Dit jaar zijn wij weer welkom bij UsedLexus te Dongen, welke bekend staat om de warme en gastvrije sfeer op een mooie locatie. Wat impressie foto's van 2022:
IMG_0786.jpeg IMG_0813.jpeg
Meer foto's hier

📅 Datum
Zondag 7 september
12:00 uur tot 17:00 uur

📍 Locatie
UsedLexus
Vierbundersweg 125
5104 PK Dongen

🖊️ Aanmelden
We willen vragen of degene die willen komen zich willen aanmelden via deze link. Dit zodat wij weten met hoeveel bezoekers wij rekening moeten houden.

🤩 Mooiste Lexus verkiezing
Uiteraard zal er weer de Mooiste Lexus verkiezing gehouden worden. Meer informatie en inschrijven is te vinden in dit onderwerp.

We hopen jullie de 7e weer te mogen ontmoeten. Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in.

- Team Lexusforum

Nooit bij UsedLexus geweest en dus een mooie gelegenheid. Ik had de foto's al gezien, dat is mooie locatie!

@RoelVB De bovenstaande aanmeld link werkt nog niet maar dat zal wel omdat ik te ongeduldig ben....

Ik ben van de partij (y)

Edit: en aangemeld! :D

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Henny
Daar zal ik waarschijnlijk ook bij aansluiten.

Dat inschrijf-linkje gaat naar een nog niet bestaand formulier ?

Ik ga zeker komen. UsedLexus Dongen: altijd perfecte organisatie. We gaan weer mooie wagens zien!
Linkje naar het formulier werkt nog niet .... :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Henny
Is het een idee om een A4-tje ter beschikking te stellen waarop iedereen de specs van zijn auto zoals uitvoering, bouwjaar, km-stand, opties, incl forumnaam aangeeft? Zie zoiets vaak bij andere automeetings.
Wil best zoiets opstellen zodat iedereen dat kan downloaden, invullen, uitprinten en achter z'n voorruit kan leggen.

Is maar een idee 😌

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005
@RoelVB De bovenstaande aanmeld link werkt nog niet maar dat zal wel omdat ik te ongeduldig ben....
Vreemd. Had ik van te voren getest, maar doet het nu weer.
Is het een idee om een A4-tje ter beschikking te stellen waarop iedereen de specs van zijn auto zoals uitvoering, bouwjaar, km-stand, opties, incl forumnaam aangeeft? Zie zoiets vaak bij andere automeetings.
Wil best zoiets opstellen zodat iedereen dat kan downloaden, invullen, uitprinten en achter z'n voorruit kan leggen.

Is maar een idee 😌
Zie Mooiste Lexus verkiezing topic

• Leuk
Waarderingen: Bobusa