Lexusforum.nl roadtrip

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
leuk voorstel, maar in colonne rijden ben ik geen voorstander van!
ik heb dit welleens geprobeerd naar italie, maar ben na 300 km afgehaakt en ben ik zelf naar de bestemming gereden.

s6 met het organiseren, mocht er straks iets concreets vast staan, kijk ik dan wel of ik mee zou willen doen!
 

Jeff_OPP

Hoort erbij
6 feb 2012
68
0
6
Alor zei:
Hube zei:
Inderdaad jammer. Hoe zijn de reacties als we de roadtrip naar een later moment verplaatsen? Iedereen die misschien interesse heeft onder bepaalde omstandigheden even de voorwaarden vermelden in dit topic.
Of heb je een ander idee, bv zoals ik boven heb beschreven een 1 daags of 2 daagse toertocht, kan je dat hier ook vermelden.

(Als Hube dat goed vind natuurlijk) :rulez:

Ik zelf zou graag mee willen, ook meehelpen met organiseren als dat nodig is?
Ik vind om te beginnen 2 dagen wel leuk!
Dag 1 paar uur rijden, dan avonds BBQ en een beetje ouwehoeren...
Dag 2 paar uur rijden, dan eventueel een meeting waar andere leden ook kunnen komen die niet mee kunnen of willen?

Gr Jeffrey ;)
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
april gaat hem niet worden vrees ik.
Race-seizoen start mei, eindigt oktober, maar natuurlijk niet elk weekend.
September 1 race in Zandvoort en mogelijk nog 6 uurs in Spa. Voor mij dan liever oktober.
Als dat samenvalt met mijn race: kon naar Nuerburgring, heb leuke routes, ken alle pensionnetjes en ik regel dat jullie races kunnen kijken. Ben in ieder geval bereid om te helpen Hube
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt redbaron. Ik hou het in het achterhoofd. We zullen straks alle hulp nodig hebben. Roadtrip is bij deze dan ook uitgesteld tot een later tijdstip dit jaar (September/Oktober)
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
OK,
bedank voor al je moeite tot dusver. Hoor het wel wanneer het doorgaat en of ik wat voor je kan betekenen.
Kan ik in de tussentijd de Sportcross wat opleuken.
Keep up the good work Hube.
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
Jeff_OPP zei:
Alor zei:
Hube zei:
Inderdaad jammer. Hoe zijn de reacties als we de roadtrip naar een later moment verplaatsen? Iedereen die misschien interesse heeft onder bepaalde omstandigheden even de voorwaarden vermelden in dit topic.
Of heb je een ander idee, bv zoals ik boven heb beschreven een 1 daags of 2 daagse toertocht, kan je dat hier ook vermelden.

(Als Hube dat goed vind natuurlijk) :rulez:

Ik zelf zou graag mee willen, ook meehelpen met organiseren als dat nodig is?
Ik vind om te beginnen 2 dagen wel leuk!
Dag 1 paar uur rijden, dan avonds BBQ en een beetje ouwehoeren...
Dag 2 paar uur rijden, dan eventueel een meeting waar andere leden ook kunnen komen die niet mee kunnen of willen?

Gr Jeffrey ;)

een goed idee kunnen we nog wat napraten op de meeting
gr dieter