- 15 apr 2021
- 219
- 202
- 43
Hallo iedereen !
Ik ben Hans en heb op dit moment ruim 8 jaar een Toyota Corolla die het nog heel goed doet.Daarnaast hebben we een Suzuki Vitara maar een 2e auto wordt overbodig dus
we zaten te denken om alle2 de auto's in te ruilen en dan iets leuks voor terugkopen.Particulier verkopen kan wel maar ik krijg al uitslag met wat ik op me afkrijg zoals bandenschoppers etc.
Lexus rijden is wel mijn wens en ik kwam een week geleden een advertentie tegen waar een IS-F werd aangeboden : https://occasions.lexus.nl/auto/303752569 .
Leuke auto moet ik zeggen en ik heb er wel trek in moet ik bekennen.
Zelf heb ik weinig verstand van auto's en ik vroeg me af of de prijs wel marktconform is en of er leden zijn die ervaring hebben met een IS-F (voordelen/nadelen) .
Ik ben Hans en heb op dit moment ruim 8 jaar een Toyota Corolla die het nog heel goed doet.Daarnaast hebben we een Suzuki Vitara maar een 2e auto wordt overbodig dus
we zaten te denken om alle2 de auto's in te ruilen en dan iets leuks voor terugkopen.Particulier verkopen kan wel maar ik krijg al uitslag met wat ik op me afkrijg zoals bandenschoppers etc.
Lexus rijden is wel mijn wens en ik kwam een week geleden een advertentie tegen waar een IS-F werd aangeboden : https://occasions.lexus.nl/auto/303752569 .
Leuke auto moet ik zeggen en ik heb er wel trek in moet ik bekennen.
Zelf heb ik weinig verstand van auto's en ik vroeg me af of de prijs wel marktconform is en of er leden zijn die ervaring hebben met een IS-F (voordelen/nadelen) .

. Dan kijk ik niet eens naar de kosten, al zullen die met een V8 gericht op performance niet mals zijn, maar goed. Ik heb, voordat ik mijn Executive kocht, ook een hele jonge F-Sport overwogen met amper 30.000km ervaring. Die F-Sport vond ik “te“ stug, te hard qua onderstel. Verder een prachtige en heerlijke auto. Ik kan me voorstellen dat een IS F nog een tandje sportiever is afgeveerd.
! Met goed uitgezochte banden kun je wat invloed hebben op comfort. En als je het na een tijdje alsnog te stug vindt, dan zijn er specialisten die met aftermarket spul het onderstel comfortabeler kunnen maken, zonder al te veel in te boeten op leuk weggedrag. Maar, zoals dat vaker gaat met performance modellen, ook dat kost geld.
. Op basis van wat ik de afgelopen jaren aan prijzen heb gezien is dit een nette prijs voor een IS F. Er staat er doorgaans altijd wel 1 of misschien 2 te koop in Nederland. De prijzen zakken wel, maar niet zoveel. Er zijn wel leden op het forum die een IS F hebben (gehad), of een ander volbloed F-model maar die zijn niet altijd even actief.


