Mijns inziens moeten de stabilisatorstangen nu ook een andere lengte krijgen, maar moeten ze nu korter of juist langer worden? Wie weet het?
Als je de oorspronkelijke camberwaarde bij de achterwielen weer terug zou willen hebben zou je de stabilisatorstangen iets korter moeten maken om de wielen min of meer weer in de voorziene stand te krijgen. Of je bij het rijden er veel van merkt dat de wielstand niet meer helemaal correct is bij de achterwielen lijkt me bij de kleine afwijking niet erg waarschijnlijk overigens.
Door de veranderingen aan de voorkant zou de auto volgens jou soepeler zijn geworden. Dat kan op zich aangenamer zijn, maar het gevolg zal waarschijnlijk ook zijn dat daardoor de auto meer gaat overhellen in bochten, wat invloed zal hebben op het weggedrag. De auto zal niet meteen op een 2cv gaan lijken, maar het overhellen zou mogelijk meer zijn geworden dan je lief is. Om dat te beperken zou je kunnen overwegen de stabilisatorstang voor te vervangen door een iets stijver exemplaar.
Het aanpassen van de wielophanging is specialistenwerk - sommige tuningbedrijven zijn daar erg bedreven in. Meestal zijn ze vooral gericht op het verbeteren van het weggedrag door middel van het straffer maken van de wielophanging en het verlagen van het zwaartepunt. Jij bent de andere kant op gegaan, maar wellicht dat een dergelijk bedrijf je toch advies kan geven over aanpassing in de comfortrichting, zonder daarbij het weggedrag negatief te beinvloeden. De keuze is natuurlijk sterk persoonlijk: voor veel mensen zal iets soepeler aangenamer zijn, anderen willen liever een wat straffer geveerd en minder overhellend vehikel.