Limbo meldt zich met een Is200

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Arggg die achterlip geeft me grijzen haren. Is die me weer doorgebroken!!! Is echt k*t werk om op zo'n smal stukje te repareren. Heb hem nu zo geslepen dat ik het volledig gat waar de uitlaat doorheen komt volledig dik kan maken en verstevigen. Dan haal ik dat stuk er wel opnieuw uit voor de uitlaat.


Hopelijk gaat me het nu wel lukken.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Rustig blijven dan komt het goed en anders er ff bij weglopen en later nog weer eens naar kijken , anders ligt hij dalijk aan stukken whehehe :rulez:
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Nou weer een kleine update.

De nieuwe wielen.
2ufsfbr.jpg



En nog aan mijn voorbumper gewerkt. De mistlampen zitten gemonteerd!.
Nu de skirts nog passend maken en dan de auto inplannen voor de delen te spuiten.

De bumper:
2ivfsso.jpg


jb1hz6.jpg


2el4g9u.jpg


Het zijn de mistlampen van een celica st205.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Lekker bezig. Ben je voor 28 Mei klaar of ga je dat niet halen??
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hey nice! ga je ook een stuk gaas achter de mistlampen doen? zoals de Altezza die ook heeft! Ziet er goed uit!
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Hmm 28 mei weet ik niet of ik het wel haal. Ik weet ook nog steeds niet of ik mee kan gaan.
De achterlip wilt nog steeds niet lukken en ik heb hem er even bij neergelegd. Wat ik hiermee ga doen weet ik nog niet. Kan best zijn dat ik een nieuwe ga kopen.

En ja er komt zwart gaas erachter.Ik zit eraan te denken om in het midden de tekst Lexus erin te spuiten.
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Vandaag mijn nieuwe voorruit binnen gekomen. Gelijk maar de zonneband geplakt.

21l5r4i.jpg


Verder wordt de auto 18 april gespoten.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ga je de auto nog verlagen? of laat je em zo? Vind deze velgen ook wel passen hoor! waarom doe je ze weg dan?
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
nou de et waarde komt niet echt fijn uit. Het is et42 en dan loopt hij net aan tegen mijn klauwen. dus om het goed te krijgen moet ik met spacerS enz lopen kloten. kosten ook zo even 200 tot 300 euro.
dan kijk ik beter kijken naar velgen die wel goed passen. vindt het wel jammer vindt het ook wel gaaf uitzien. hij wordt ook nog verlaagd, weet alleen nog niet of het met veren gaat worden of schroefset.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik kwam laatst een site tegen, spacers 50 euro per 2 of per 4, dat weet ik even niet meer.


Toen ik laatst bij Showoff was voor velgen, werd me ook verteld dat dit tientjes werk was, zeker geen 200-300 euro!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ziet er mooi uit green hoop dat het je gaat lukken voor de meeting :rulez:
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Die spacers die ik nodig heb zijn idd 40 euro zijn dus 10mm elke kant. maar daar komen ook nog verlengde draadeindens bij ivm te kort aan windingen. Dus ook minstens 40 a50 euro. Is me niet waard. dat dan over twee assen. kom je nog op +/- 200 euro.

Over de voorjaarsmeeting heb ik net te horen gekregen dat ik verhindert ben. Ik hoop dat ik de volgende keer wel mee kan. Jammer maar helaas.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
en de prijs is per wiel en niet per as.
je moet idd nog langere draadeindens hebben.
kun je beter een et van 25 pakken op een 8,5j velg dan steek als het goed is de velg gelijk met de wielkuip
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Nou gisteravond wezen hobbyen. En vandaag de bumper afgemaakt en gemonteerd. Aan de skirts ben ik niet aan toe gekomen.

Een is200 op slicks.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Voorkant 8j
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


achterkant 9j
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Liefs zou ik de 8j voorvelgen willen nemen en de 9j achteren. Echter wilt de goede man niet de achtervelgen verkopen :(

Bumper:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


En mijn voorbumper