Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Arggg die achterlip geeft me grijzen haren. Is die me weer doorgebroken!!! Is echt k*t werk om op zo'n smal stukje te repareren. Heb hem nu zo geslepen dat ik het volledig gat waar de uitlaat doorheen komt volledig dik kan maken en verstevigen. Dan haal ik dat stuk er wel opnieuw uit voor de uitlaat.
En nog aan mijn voorbumper gewerkt. De mistlampen zitten gemonteerd!.
Nu de skirts nog passend maken en dan de auto inplannen voor de delen te spuiten.
Hmm 28 mei weet ik niet of ik het wel haal. Ik weet ook nog steeds niet of ik mee kan gaan.
De achterlip wilt nog steeds niet lukken en ik heb hem er even bij neergelegd. Wat ik hiermee ga doen weet ik nog niet. Kan best zijn dat ik een nieuwe ga kopen.
En ja er komt zwart gaas erachter.Ik zit eraan te denken om in het midden de tekst Lexus erin te spuiten.
Nou de nieuwe raam zit erin. Wat schrok ik me rot toen de raam eruit was. Over de totale lijst zat roest en niet een beetje. Alles opnieuw gesealt en opgebouwd.
nou de et waarde komt niet echt fijn uit. Het is et42 en dan loopt hij net aan tegen mijn klauwen. dus om het goed te krijgen moet ik met spacerS enz lopen kloten. kosten ook zo even 200 tot 300 euro.
dan kijk ik beter kijken naar velgen die wel goed passen. vindt het wel jammer vindt het ook wel gaaf uitzien. hij wordt ook nog verlaagd, weet alleen nog niet of het met veren gaat worden of schroefset.
Die spacers die ik nodig heb zijn idd 40 euro zijn dus 10mm elke kant. maar daar komen ook nog verlengde draadeindens bij ivm te kort aan windingen. Dus ook minstens 40 a50 euro. Is me niet waard. dat dan over twee assen. kom je nog op +/- 200 euro.
Over de voorjaarsmeeting heb ik net te horen gekregen dat ik verhindert ben. Ik hoop dat ik de volgende keer wel mee kan. Jammer maar helaas.
en de prijs is per wiel en niet per as.
je moet idd nog langere draadeindens hebben.
kun je beter een et van 25 pakken op een 8,5j velg dan steek als het goed is de velg gelijk met de wielkuip