Louwman Exclusive 2014

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
63
Op uitnodiging van Louwman Exclusive vandaag de Lexus IS300 SportCross laten keuren gecombineerd met een kleine beurt.
Schade: Een nieuwe accu en de mededeling dat de koplampen de volgende APK niet meer doorkomen.
Ik heb dus een jaar de tijd om andere koplampen te vinden...iemand nog tips ?
Nu ik er toch was meteen maar even wat foto's gemaakt.
Filmpje volgt later nog.
Het was een leuke ochtend en ben dik tevreden over de service.

Lexus bij Louwman Exclusive

https://drive.google.com/folderview?id=0B-DauMOdGrlvRTZxM0NYRXZmcEU&usp=sharing

De andere merken

https://drive.google.com/folderview?id=0B-DauMOdGrlvcElRd0VJME42LUU&usp=sharing

Er werd trouwens bij Louwman gesproken over een lexusforum oprichter die zijn auto daar ook in onderhoud heeft.
Goudkleurige Lexus alleen de naam verstond ik niet goed, enig idee wie ?

Er werd trouwens bij Louwman gesproken over een lexusforum oprichter die zijn auto daar ook in onderhoud heeft.
Goudkleurige Lexus alleen de naam verstond ik niet goed, enig idee wie ?
Bijzonder..... Voor zover ik weet zit mijn auto in onderhoud in Amsterdam :) Maar goed, ik zou toch wel eens willen weten wie dat is :)

FF aansluiten op de accu, Ook die van mijn mijn IS300SX is overleden. Komt nu een Bosch in van 100 Amp. Met wat zoeken kwam dat op ?115,- zelf monteren oude inleveren.

Destijds (in mijn geval) was de prijs ongeveer 250 plus (inclusief montage). Dat vond ik toen wel pittig.

Voor die ?95,- moest ik de accu zelf in en uitbouwen, en ophalen in Amersfoort, voor mij een uurtje heen en weer. 1/2 uurtje de-montage. dus is die ?250,- wel veel geld maar te verklaren.

Kort geleden mijn accu vervangen , accu 92.00 euro, montage 0 euro ( zelf gedaan )

Maar dat even terzijde, wat een showroom he, een soort luilekkerland voor de liefhebber, daar staan vele jongensdromen :D

Is inderdaad een mooie showroom.
Ik ving een gesprek op...
De poster boven mijn bed heb ik ingeruild voor een echt exemplaar.

Uhm.. mocht ik de 30 miljoen winnen dan denk ik dat ik eens een bod ga uitbrengen :thumbsup: