Sorry, ik probeer wat uit te leggen en het is
niet mijn bedoeling om verder te frustreren, maar ik probeer de andere kant te laten zien.
als jurist zijnde wordt ik direct allergisch als iemand met regeltjes gaat schermen.
Een dergelijke reactie heb ik ook. Dan word ik daarmee ook automatisch voorzichtig in wat ik zeg of doe. Iemand die dit doet, bereikt daarmee waarschijnlijk in de Nederlandse cultuur het tegenovergestelde. De deur gaat dicht. Ik heb de indruk dat cultuur verschillen hier ook meespelen. Ik meen namelijk de teksten te herkennen alsof ze vertaald zijn. Het taalgebruik meen ik te herkennen als een vertaling uit het Engels. Ik weet niet of dit klopt, maar nu ik de review op Google Maps gevonden heb, sterkt dit mijn vermoeden. Cultuurverschillen kunnen ook een rol spelen in de uiteenlopende verwachtingen tussen beide partijen.
Maar ik heb niet om een preek over het leven gevraagd. Zie mijn bericht. Ik heb specifiek gevraagd naar BOVAG Bemiddeling en de Geschillencommissie Voertuigen. Tot nu toe heeft niemand daar echt een definitief antwoord op gegeven.
Als er iemand was met praktijk ervaring, had die zich gemeld. Misschien komt er nog iemand die wat minder actief is op het forum met ervaring/advies waar je naar op zoek bent. De leden hier op het forum zijn zeer bereidwillig om te helpen.
Maar sinds de filiaalmanager zich met zijn ego heeft bemoeid, wil niemand meer helpen
Trouwens, als je advocaat bent die gespecialiseerd is in autozaken, kun je me misschien helpen met een andere juridische kwestie met betrekking tot mijn Land
Nogmaals excuses, ik was er niet bij dus ik kan niet verder oordelen, maar het beeld wat ik inmiddels krijg, ook via de review op Google Maps over je Land Rover geeft mij de indruk dat er hier een botsing van twee sterke karakters heeft plaatsgevonden. De negatieve ervaring met je Land Rover heeft je op scherp gezet. Je bent alerter geworden hierdoor. Dat is ook begrijpelijk want eenzelfde ervaring had ik jaren geleden met een Audi(-dealer). Daarna was ik ook alerter en scherper op elke vorm van contact met een garagebedrijf. Maar let op, hier is niets mis mee, dit kan en zal (helaas) gebeuren. Dit is vervelend voor iedereen, maar ergens zal een karakter moeten gaan bewegen om hier uit te komen. De vraag is wie? Hoe? en op welke manier is dit acceptabel? Ik vrees dat hier maar 2 verliezers uit zullen komen… Maar tegen welke kosten? Wat is het je waard? Met collega's gebruiken we wel eens de uitdrukking: choose your battles… laat het bij de reviews en neem je verlies. Ik weet namelijk niet of de andere partij nu, op dit moment in gesprek wil. Maar ik zeg dit omdat ik een andere aanpak zou hebben gekozen.
Mijn mening, en meerdere leden van het forum proberen je te helpen om te relativeren want waar twee gestrekte benen elkaar ontmoeten zal er 1 breken... Hopelijk is dat niet 't jouwe maar wat als dat helaas wel 't geval is?