LS 400 uit 1998 of 1999

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een GOEDE LS 400 uit 98 of 99 (moet in ieder geval 15 jaar of ouder zijn). Ik heb nu al weer 4 jaar een 92 LS400 waar ik met zoveel plezier in rij dat de volgende weer een LS moet worden. De 92er doet het nog prima, maar er zitten flinke kosten aan te komen (luchtvering), vandaar besloten naar een waardige opvolger te gaan zoeken. Dat valt niet mee. Hopelijk levert het forum wat op! Let wel.. ik ben niet op zoek naar een koopje, maar naar een mooie goede LS :oops:

Nico
 

jwvdw

Hoort erbij
14 dec 2014
43
2
0
Hoi Nico, ik herken de "luxe" ondernemer in je ;). Zelf heb ik voor een GS gekozen (18 jan 2000). Mijn voorkeur ging uit naar een LS430 op basis van het model maar ja die waren net te jong. Tijdens de proefrit met de GS was ik echter verkocht. Succes met je zoektocht:rulez:
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
bedankt allemaal voor jullie reacties!!!!!!

Hoi Henny,

Die auto op marktplaats had ik nog niet gezien! Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit, maar inderdaad best aan de prijs. Kan je me meer vertellen over je eigen auto? Ik kan best tot mei wachten... kan je foto's sturen? en aan wat voor prijs denk je????
 
Laatst bewerkt:

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Hallo Nico, volgend jaar wordt mijn LS 400 15 jaar oud, ik ben opzoek naar een LS 460 met de juiste kleurencombinatie en een niet te hoge km stand
of dat mei of later wordt weet ik nu nog niet zeker, naar deze heb ik ruim een jaar gezocht maar zodra die te koop komt laat ik het op het forum weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.